miercuri, iulie 27

Fapte bune, citind revista MEKI

Dragi copii, azi voi povesti despre faptele bune. Cunoaşteţi voi zicala „ce ţie nu-ţi place altuia nu face?” La asta ne vom referi pe îndelete în acest articol.

Câţi dintre noi nu am dorit jucăria sau poate chiar să răsfoim revista MEKI văzută la alt copil? Se întâmplă oricui. Eu m-am simţit lovită ca de o piatră când mi s-a răspuns tăios şi răspicat: „Nu doresc, nu vreau să îţi arăt revista!”.

Piticuţii mei frumoşi, veseli şi buni, hai să învăţăm să dăruim celor din jurul nostru. Credeţi că e imposibil să împărţim un biscuit cu cineva care tânjeşte după unul? Aşa este. Aţi răspuns corect! Nu este imposibil, ba chiar este foarte frumos. Revista MEKI, în benzile desenate referitoare la religie, a arătat cum Iisus, Fiul lui Dumnezeu a înmulţit pâinile din firimiturile rămase. De unde dai, primeşti mai mult, când nici nu te aştepţi.

Pentru copii, www.meki.ro oferă nu doar un loc sigur pe internet, ci şi un spaţiu educativ şi atractiv. Meki.ro promite să ajute copiii să citească mai mult si să îşi îmbunătăţească performanţele la învăţătură, şi bunele maniere.

Hai să ajutăm bătrânii când traversează strada.

Hai să cedăm locul persoanelor în vârstă, gândindu-ne că ar fi bunicii noştri.

Hai să ne ajutăm colegii la lecţii,acolo unde noi am înţeles, iar ei au dificultăţi.

Copiii care citesc revista MEKI sunt eroi adevăraţi, ce îndeplinesc fapte bune!

Niciun comentariu: