vineri, iulie 15

De recitat solemn la inceperea zilei de munca

Iubesc biroul meu fara lumina!
Ma simt in el ca vulpea-n vizuina!
Iubesc mobila gri, plina de praf,
Dulapuri burdusite, hartii vraf.
Concediul nu-l iubesc defel!
Nici nu mai vreau s-aud de el!
Nu trebuie sa dorm!
Nu vreau sa am odihna!
De nu muncesc, deloc eu nu am tihna!
De munca mea sunt fericit,
Nimic atata-n viata n-am iubit!
Iubesc computerul fereastra
Cu scafarlia lui albastra.
Iubesc sedintele mai lungi
Cand am in creier cifre, dungi.
Iubesc, va spun acu din nou,
Sa stau o viata la birou!
Imi place munca!
As munci Mai mult in fiecare zi.
Nu vreau salariu!
Nu vreau stima!
Mi-ajunge critica drept prima!


6 comentarii:

Brandusa spunea...

:))))
Atentie, se rade :))

DOAR NOI spunea...

@ Brandusa:

Am reusit sa aduc rasete? eiii.... ce bine! :)

Imbratisari racoroase... pupici mentolati!

Brandusa spunea...

Mai vreauuu :)) racoare, ras, mentol :))
Vezi ce rasfatata devin ?:))
Te pup si eu !

Alisandra spunea...

Vreau si eu imbratisari racoroase si pupici mentolati!
Ce zici, mami? Am fost destul de cuminte ca sa primesc?

DOAR NOI spunea...

@ Brandusa:

:) Cu mare drag... ofer cat de mult pot.....

Poate ca meriti sa fii rasfatata, te-ai gandit? Imi suporti si vaicarelile, imi citesti doua bloguri... nu e asa usor pentru tine. :))


@ Reve blanc:

Esti a doua persoana care imi spune "mami" azi. Nu cred ca sunt pregatita pentru acest apelativ, mai ales ca mama e doar una. :)

Cred ca iti oferisem si tie niste imbratisari.... cu putin timp mai inainte... :P

Pupici supercalifragelistici! Primesti?

Alisandra spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=3b1OwCG8WN8