vineri, iunie 17

DA! A venit vacanţa!


Gata! A sosit vacanţa. Obosiţi, cu mic, cu mare... ne bucurăm de vacanţă.

Unii mai mici - elevii - sau mai mari - profesorii - au examene. Unii (eu) pentru a obţine un post.... alţii de avansare în grad. O vară plină de emoţii.

Eu urez elevilor succes. Ei mă îmbrăţişează şi-mi mulţumesc ce am făcut pentru ei. Băieţi golănaşi, care n-am crezut niciodată că sunt impresionaţi de prezenţa mea, îmi spun: "Doamna, am citit povestea de la dvs. Vă mulţumim! Ne va fi dor de dvs. Am înţeles că veţi pleca din şcoală. Noi unde vă găsim când ni se face dor?"

"Vă las o adresă de contact. Viaţa ne va purta pe căi diferite, şi ne vom întâlni la intersecţii când dorul va fi mare. "

Cu unghiile roşii... cu zâmbetul la purtător, gândul hai hui de îndrăgosteală de viaţă şi de vacanţă şi de cuvinte... sunt ca o maimuţică frumoasă, care face fotografii cu toată lumea. :)


Le-am cumpărat elevilor mei premianţi, cărţi. (am avut 3 premii III şi două menţiuni). Nu le-am oferit în curtea şcolii, pentru a nu eclipsa colegii - aşa mi s-a spus, iar eu m-am conformat. Copiii s-au bucurat. Părinţii au fost impresionaţi.

Ce bine e când totul se termină cu bine!

.....

Şi-acum la învăţat cu mine... să nu mă fac de ruşine în faţa elevilor. Să cred în visele mele... aşa cum i-am învăţat şi pe ei...


VACANŢĂ PLĂCUTĂ TUTUROR! LECTURI NUMEROASE, CĂLĂTORII FRUMOASE, ZÂMBETE ŞI MAGIE!

2 comentarii:

Monica spunea...

ce tAre suna acum cuvantul VACANTA...

SUCCES IN TOATE:)

DOAR NOI spunea...

@ Monica:
De fapt, pentru mine e concediu... dar...