sâmbătă, mai 14

un 14 mai din anul 2011

trezita de razele blande ale soarelui, ies in curte si ma inviorez imi beau cafeaua, verific mailul. am primit un mail de incurajare. multumesc! e bine sa stii ca ai alaturi oameni pe care te poti baza sau pe umarul carora sa te plangi.

uneori sunt absurda. vad pe messenger persoane de care mi-e dor sau mi-as dori sa comunic cu ele. am impresia ca atunci cand ma vad online, ele dispar intentionat. poate e adevarat, poate e in mintea mea. poate unde imi doresc eu foarte mult sa discut.

ajung in vizita. silueta imi permite sa port o rochita din blug (pe care o am de ani). e o rochita sexy, adica scurta. prietena mea, care lucreaza la CORINT, si pe care o admir - azi chiar ii spuneam ca eu asociez salata orientala cu ea, caci ea mi-a pomenit intr-o dupa amiaza cand ne intorceam amandoua infometate de la scoala unde predam, ca face salata orientala - a scos o carte superba, "Statele Lumii" la care a lucrat ca redactor enorm de mult. Este atat de bine structurata, colorata,hartile bine alese si clare. M-a fascinat. Coperta este foarte frumoasa., colorata, vie. Te atrage ca un magnet! De-abia astept targul de carte BookFest din mai. Felicitari Geani! Sunt mandra de tine, si multumesc ca imi porti de grija. Promit ca nu fac o criza biliara ca mi s-au luat orele de la scoala. :))

De-abia astept sa am o lansare de carte. Cat va mai trebui sa astept, sa traiesc cu speranta? Nu stiu... Legat de povesti, am primit ajutorul si sustinerea unor persoane care nu ma cunosc decat din ce am scris. Atat. Nu-mi vine sa cred ca mai exista astfel de oameni. Nu-mi vine sa cred ca transmit incredere.

Chiar ar fi timpul sa fug la scris... Am hotarat sa scriu pe hartie. Seara magica! Nu uitati, e Noaptea Muzeelor. Nu ratati! Magia, bucuriile, zambetele si implinirile sa va cucereasca sufletele!

4 comentarii:

Monica spunea...

ma bucur pt tine:)

eu muncesc in seara asta, dar ma duc eu:)

DOAR NOI spunea...

@ Monica:

Nu ma duc la muzee... nu-mi place imbulzeala. Am mai vizita din ele. Astept sa se deshida Antipa, sa merg cu elevii... :)

Servici usor!

Alisandra spunea...

Spor la scris, fluturas!
Ingerasii sa-ti aduca cele mai frumoase idei!
Daca tu pregatesti o poveste, eu si cu Diana am scos acum cateva minute doua checuri din cuptor. Yammy-yammy!
Numai bun pentru a viziona filmul "Mademoiselle Chambon"
:P
Pupici dulci:*

DOAR NOI spunea...

@ Je ne reve plus:

Ce bine ca nu sunt pofticioasa. Am fost la o aniversare azi, am mancat bunatati, asa ca, pot sa scriu linistita. Desi, cu stomacul plin, nu prea vine inspiratia. :)