luni, mai 2

:)

“Să fii plin de admiraţie şi departe de orice invidie; să te înveseleşti în mare măsură de binele altora; să iubeşti cu o asemenea generozitate a inimii încât dragostea ta să fie o posesiune dragă în absenţa răutăţii; acestea sunt daruri ale sorţii, daruri pe care banii nu le pot cumpăra. Cel care are asemenea comoară se va bucura de Univers ca şi cum acesta i-ar aparţine şi îi va ajuta şi pe alţii să se bucure alături de el.”

Robert Louis Stevenson


Sunt bucuroasa ca mi-am atins telul. E mult spus, poate. Ieri mi-am dorit sa finalizez "Un cuib de nobili" de I.S. Turgheniev pana seara, si am reusit. Ma simt bine cand realizez ce mi-am propus. Cartea e frumoasa, despre dragostea adevarata, simtita cu sufletul si cu mintea, despre alegerile pe care le facem in viata, despre faptul ca nu frumusetea conteaza intr-o relatie, despre roulul educatiei in familie.

Niciun comentariu: