vineri, aprilie 29

dragoste, ploaie, lectura....


Imi doresc sa rad alaturi de cineva drag sufletului meu, inimii mele, buzelor si degetelor mele.

Mi-e dor de o joaca de copil.... bataie cu pernele, un piticot sau carti - Popa Prostu pe porunci.

Pentru ca ploua, as vrea sa stau langa cineva si sa-mi fie cald, sa urmarim un film comic... sa adorm in bratele care nu ma vor vinde niciodata... celui care va avea incredere in mine, in ceea ce fac si spun.

Pana atunci, plouata si uscata, cu un cappuccino fierbinte si Turgheniev la purtator, trag patura pufoasa peste picioare, si calatoresc in gurberniile rusesti.

6 comentarii:

sara.alessia spunea...

Scrii adesea despre iubire si despre cel pe care sufletul tau il cauta...nu a aparut inca, l-ai pierdut si sufletul rataceste pe drumul vindecarii, exista dar nu puteti fi impreuna? nu stiu daca astept un raspuns...tocmai ce am invadat prin intrebari in spatiul tau privat...ma sperie insa ca anii trec si voi ajunge sa visez in loc sa traiesc.

New Sensations spunea...

:-< Ai fost vreoadata la Biserica Sfantul Spiridon Vechi? :)

DOAR NOI spunea...

@ sara.alessia:

Nu am gasit ce mi-as dori... sau poate a aparut si mi-e teama sa-i acord o sansa pentru a nu fi ranita si dezamagita cum s-a intamplat in nenumarate randuri.

De trait insa, TRAIESC!

DOAR NOI spunea...

@ New Sensations:

Da... am fost. :) Uneori imi pierd credinta... nadejdea... spun ca D-zeu m-a parasit. Cine stie ce va fi... :)

New Sensations spunea...

Sa crezi in iubire. Roaga-te pentru ea, si o vei avea! Te imbratisez!

New Sensations spunea...

Si... niciodata sa nu incetezi :).