duminică, martie 20

La mulţi ani, prietenă dragă!



Draga mea prietenă,

Îţi urez să ai parte de ani frumoşi, veseli, cu multă sănătate, echilibru, armonie, înţelepciune. Fie ca viaţa ta să semneze contract cu zâmbetul, împlinirea şi bucuria. Gândurile bune să te trezească în fiecare dimineaţă, să-ţi fie prietene de nădejde!

Mulţumesc pentru toate clipele de neuitat oferite (când am fost colege şi nu numai)... pentru faptul că eşti mereu "lângă mine" (telepatia funcţionează)... pentru susţinere şi zâmbete!

Îmbrăţişări cu tot dorul din lume, zâmbete şi pupici magici!

LA MULŢI ANI MAGICI, FERICIŢI, NOROCOŞI!

6 comentarii:

Monica spunea...

multi multi si sanatosi ani sa fie:)

DOAR NOI spunea...

@ Monica:

Multumesc mult.. da, sa tot fie ani multi!

BROSCUTZA CU CERCEI spunea...

Multumesc din inima draga mea!! Si eu te iubesc sa stii!! Si abia astept sa te vad!! Inca te mai astept la noi, si inca mai sper.;)!!

DOAR NOI spunea...

@ Broscutza cu cercei:

ganduri alese... imbratisari magice... stiu ca ma iubesti!

mi-e dor nespus de tine, de voi... de veselia voastra... insa, stau prost cu timpul...

am lista cu persoane pe care sa le vizitez. :)

toate cele bune, minuni si berze... :)

New Sensations spunea...

Imbratisari magice!

DOAR NOI spunea...

@ New Sensations:

Imbratisari cu voie buna, drag si admiratie!