marți, ianuarie 4

Soare

Soare. Eclipsă de soare. Băiatul drăguţ de la ENEL (energie electrică) vine să-i achit factura. Mama îmi strică şusta şi iese ea. O rog să-i dea şpagă. Se supără, dar până la urmă îi dă. "Mulţumesc mama! Hai că e tare drăguţ... şi e şi foarte frig! Merită!"

Descopăr oameni noi... şi învăţ să mă bucur de lucrurile mărunte. Un pix care îmi scrie visele; O carte care mă face să călătoresc departe; Un zâmbet; O baghetă magică; Un cântec; Un mesaj; Un apel de la cineva pe care nu l-am mai auzit de mult.

De ce oamenii pe care i-ai vrea să-ţi fie alături te invidiază, iar cei despre care nu ştii nimic, îţi sunt sprijin la orice oră din zi şi din noapte?

Caut răspunsuri... eu şi Mihaela Rădulescu (febleţea mea).

2 comentarii:

stelica spunea...

eu intotdeauna la ceva "spaga". ospatarii, taximetristii, frizerii, cei care spala iti spala masina la spalatorie au niste salarii minuscule. Se scot din ce primesc. Chiar era dragut ??

DOAR NOI spunea...

@ Stelică:

Daa... aşa este. Şi eu las, chiar dacă nu-mi permit mereu.

Drăguţ este domnul de la ENEL.... :)) dar ce drăguţ şi numai zâmbet.