marți, decembrie 28

poezie...

Aceasta poezie deosebita sta scrisa la intrarea in biserica de la Sadinca, jud.Sibiu, loc unde s-au pus bazele unei mici manastiri condusa de parintele-calugar David.

Atat de frumoasa pe cat de adevarata.

Un lung tren ne pare viata,

Ne trezim in el mergand

Fara sa ne dam,noi, seama

Unde ne-am suit si cand.

Fericirile sunt halte

Unde stam cat un minut

Pana bine ne dam seama

Suna, pleaca, a trecut.

Iar durerile sunt statii

Lungi, de nu se mai sfarsesc

Si in ciuda noastra parca

Tot mai multe se ivesc;

Arzatori de nerabdare

Inainte tot privim,

Sa ajungem mai degraba

La vreo tinta ce-o dorim;

Ne trec zilele, trec anii,

Clipe scumpe si dureri,

Noi traim hraniti de visuri

Si-nsetati dupa placeri.

Multi copii voiosi se urca,

Cati in drum n-am intilnit;

Iar cate un batran coboara

Trist si frant sau istovit.

Vine-odata insa vremea

Sa ne coboram si noi

Ce n-am da atunci o clipa

Sa ne-ntoarcem inapoi?

Dar pe cand,privind in urma

Plangem timpul ce-a trecut,

Suna goarne VESNICIEI:

"Am trait si n-am stiut."

14 comentarii:

Tudor Enea spunea...

"am trait si n-am stiut"... ce efemeri suntem cu totii...

karina spunea...

ce faci? ai trecut pe latura melancolica? :)) http://karina-lumeanoastra.blogspot.com/2010/12/poezie-bios-doareu.html

DOAR NOI spunea...

@KArina:

N-am rezistat sa o pastrez doar pentru mine...

Poate invatam sa TRAIM frumos... :) si mai intai de toate SA TRAIM!

DOAR NOI spunea...

@TUDOR:

Unii "traiesc" si dupa moarte... cei care au stiut sa traiasca aici, si au ramas in sufletele celor dragi ca fiind oameni speciali. Sau cei care au facut ceva: o pictura, o carte... o melodie.. :)

Iuliana spunea...

Frumoasa poezie! Iar comentariul tau pentru Tudor este extraordinar de real!

Monica spunea...

hehe, sper sa mi amintesc, sa ti trimit ceva pe mail...:P

DOAR NOI spunea...

@Monica:

Daa... astept sa iti amintesti (nu incepe sa uiti de acum- decat daca ai drept scuza dragostea - ha ha ha) si sa-mi trimiti ceva pe mail... :)

DOAR NOI spunea...

@Iuliana:

Da.. poezia este simpla si ff frumoasa.Iar...Tudor este un barbat talentat, care poate lasa ceva in urma lui... (dar e tare incapatanat si lenes). Sper sa nu se supere de "reclama", iar daca se supara, ii tai nasul. :)

Mos Craciun spunea...

Cam trista poezia. NU vrea sa ma gandesc. Nu vreau sa stiu. Flacaul meu m-a vazut intr-o seara cu ceasul la mana si mi-a spus : Nu va inteleg pe voi oamenii mari dece purtati ceas pe mana ? Vreti sa vedeti cum trece timpul ??? Parca erai mai optimista. ce s-a intamplat ??

DOAR NOI spunea...

@ Mos Craciun:

Sunt foarte optimista. Poezia nu este scrisa de mine, dar mi-a placut. Este un semnal de alarma ca este cazul sa ne TRAIM VIATA, SA FACEM CEVA CU EA, SA FIM BUNI SI SA CONSTRUIM CEVA.

Da.... fiul tau are dreptate.
In zilele cand fac lucruri frumoase, si care imi plac la nebunie, sii ca timpul se dilata?

ganduri bune, Mos Craciun!

Tudor Enea spunea...

Tudor nu se supara, sunt incapatanat, insa prin lenes trebuie sa se inteleaga ca as putea scrie mai mult decat o fac in prezent. multumesc de "reclama":)))

DOAR NOI spunea...

@ Tudor:

Da da da...asta se intelege prin lenes.. :)) Clar!

Reclama e sufletul comertului...stii tu... !
:) cele bune

Anonim spunea...

Poezia este opera poetului crestin Traian Dorz. In poeziile sale se regasesc trairi sufletesti ale poetului, scrise nu de la un birou savurand o ceasca de cafea, ci in detentie timp de 16 ani, pentru simplul fapt ca a fost crestin si a cauat sa faca o reforma in biserica ortodoxa, refuzand categoric sa compuna ode comunismului.( Cum de fapt a facut-o Paunescu si altii care astazi au un nume sau un renume. Acest poet n-a cauta slava care vine de la oameni, desii ar fi putut foarte bine sa o faca si el, insa a cutat sa-i dea TOATA SLAVA LUI DUMNEZEU, lucru care n-a fost pe placul aotoritatilor bisericesti si politice ale vremii aceleia. ) Poezia este o cantare crestina. Va las aici doua linkuri.


http://www.youtube.com/watch?v=zH6VtKJxfn8


http://www.astrismusic.com/audio/un_tren_lung_ne_pare_viata-355988/

Toti ne-am urcat, fie ca vrem fie ca nu vrem in acest tren al vietii sau al anului 2011. Poate ca ne-am gandit ca autoarea acestui blog sa selectam doar ce e bun si cine stie cate ganduri si planuri si hotarari le-am facut la inceput de an. Dar, sunt convins ca nu toate vor ramane in picioare. Cred ca f. f. putini si si mai putine lucruri bune se vor alipii de noi. Nu sunt pesimist sunt realist, avand in vedere vremurile si imprejurarile in care ne aflam. Experienta confirma efectul cauzei din existenta lucrurilor traite si cercetate... Asemenea unui profesor care isi cunoaste bine elevii...

DOAR NOI spunea...

@ Anonim:

Multumesc pentru detalii si informatii, Sunt binevenite.

Cat despre visele de anul acesta... asa este... la inceput sunt multe. Eu am sa lupt pentru ca cele mai importante si utile sa se adevereasca.

Sanatate si spor in cele bune!