marți, noiembrie 9

zi onomastica; Sfantul Mucenic Claudiu


candva eram suparata ca nu am zi onomastica. ma simteam dezavantajata. pana acum vreo 3 ani, cand am cautat - va inchipuiti cu ce rabdare ! - in calendarul crestin, si am descoperit ca am zi de sfant. azi, e Sf. Mucenic Claudiu. atunci, am exclamat si am fost foarte fericita! am primit un buchet de orhidee albe - atat le-am mirosit si am fost mandra de ele, ca una s-a pierdut pe drum - si o felicitare (colectionez, stiti asta, nu?) din aceea micuta.

azi, mama si sora si-au luat la revedere de la mine, si normal ca am cersit un pupic si un La multi ani! doar sunt o rasfatata!

cand am deschis mailul, primisem un mail de la prietena mea, Iuliana, ce-mi suporta nebuniile si toate prostiile. ea stia ca este Sf. Claudiu. multumesc mai mult decat se poate exprima in cuvinte pentru urari. mi-ai inseninat ziua si sufletul!

LA MULTI ANI TUTUROR CE POARTA ACEST NUME! (in latina inseamna schiop, nu are farmec.... dar Claude Monet, Claudia Cardinale, Claudia Schifffer.... suna bine, nu? ha ha ha).

tabloul: Claude Monet - Water - Lilies 1914

10 comentarii:

. spunea...

nu stiam de Sf Claudiu ...eu stiam ca azi e SF Nectarie ...La multi ani! sa aveti o zi frumoasa

Tudor Enea spunea...

pai daca zici tu... in fiecare zi sa fie:P
La multi ani!

hera mariana spunea...

La multi ani!!

DOAR NOI spunea...

@Clopotel:

E intai Sf.Claudiu trecut in calendar si apoi Sf, Nectarie.... oricum eu merg des la Radu VOda... :)

Multumesc de urari!

Iuliana spunea...

Claudel, chiar ma bucur ca am reusit sa iti fac ziua mai frumoasa! Am asteptat cu nerabdare miezul noptii, pentru a fi eu prima care iti ureaza LA MULTI ANI!

Te sarut cu drag.

DOAR NOI spunea...

@TUDOR:

Daa....zic, si cand zic verific... si da, asa sa fie...in fiecare zi sa fie ziua mea!

Multumesc de urari... sper sa fie din suflet! :) nu din obligatie... sau politete....

Ganduri deosebite!

DOAR NOI spunea...

@Heramariana:

Muuuultuuumesc mult de tot!

DOAR NOI spunea...

@Iuliana:

Ai fost prima si iti multumesc din suflet....
Mia- spus si o prietena, profesoara de religie.... deci chiar e sfantul Claudiu.

ganduri deosebite si bucurii la tot pasul!

darry.anna spunea...

La multi ani, draga mea Claudia!

DOAR NOI spunea...

@Darry:

Multumesc mult de tot!