miercuri, septembrie 29

ce este inteligenta?

credeati ca sunt dusa cu pluta spre vise si spre nori parfumati si pufosi si tristi, care isi varsa fricile si temerile sub forma de ploaie?

nu, sunt ancorata in realitate si citind, "Insemnarile unui nebun" de N.V. Gogol - propunerea de lectura de la The Book Club, unde sunt inscrisa - am aflat ca seful personajului era inteligent.

am plonjat in trecutul meu si mi-am amintit o discutie despre inteligenta. mi se spunea ca un om inteligent nu este cel care a citit enorm (si vede monstruos - ha ha ha; sunt rea acum) si poate da citate peste citate, ci acela care poate folosi informatiile, notiunile si sa improvizeze, sa realizeze ceva!


pentru mine, inteligenta inseamna promptitudine in raspunsuri, originalitate, aptitudini, creativitate, e ceva jucaus, sprinten, colorat si pururea tanar.

dar pentru voi?

7 comentarii:

Iuliana spunea...

Sunt mai multe tipuri de inteligenta (cred ca le putem gasi pe net, cu ajutorul prietenului tuturor, GOOGLE). Din cate am inteles, in ultima vreme se pune mult accent pe inteligenta emotionala. Degeaba esti un matematician cu capul doldora de carte, daca esti un inadaptat.

Ceea ce ai scris tu despre cum vezi inteligenta mi se pare super-ok.

DOAR NOI spunea...

@Iuliana:

Da, sunt mai multe tipuri de inteligenta (oricum fericiti sunt cei fara!)...eu am scris asa haios... ca sa-mi descretesc fruntea... :)

Imbratisari si ganduri alese!

Anonim spunea...

Sunt de acord cu tine.

DOAR NOI spunea...

@Mela:
Multumesc! Incerc sa gasesc "definitii" simple.

Lucia spunea...

Asa este! Nici eu nu cred intr-o inteligenta superficiala.In acei oameni care citesc mult,sunt foarte informati despre aproape orice si au capacitatea de a rezolva orice problema in domeniul fizicii.

Cred in sansa de a reusi in viata a oamenilor iubitori.A oamenilor care stiu sa traiasca si sa puna,uneori, in aplicare invataminte intelepte pe care,poate,nici nu le cunosc.In abilitatea fiecaruia de a intelege viata asa cum este,de a trai liber si de a lua din viata tot ce este mai frumos.

Atunci esti un individ inteligent.Cand intelegi viata traind-o,nu distrugandu-te in incercarea de a descoperi lucruri exacte,stiintifice.

DOAR NOI spunea...

@Iulia:

Eu am testat pe pielea mea si crede-ma ca e important si placut sa ai o inteligenta jucausa si optimsita, sa crezi in ea, si inteligenta te va sprijini la greu!

DOAR NOI spunea...

@Lucia:

Iarta-ma. Te-am botezat! :))

Ganduri alese! IMbratisari si voie buna!