duminică, august 1

un nou august...


alt august in viata mea... acelasi august cu alta palarie? nu, un august mai bun, mai frumos, mai zambaret, mai senin, mai bland, mai implinit... (o complotare intre lunile augist si mai din ce am scris aici).

Soare de august. Dimineata racoroasa si vise risipite. Inca un munte de urcat azi… caci vreau sa reusesc. Mi-e greu, dar mi-am promis sa nu ma las. Mi-e greu pentru ca uneori, “fericirea” mea – mai degraba independenta mea - supara pe altii. Mi-e dificil sa accept ca nu pot multumi pe toata lumea. Insa, am facut candva – pana nu demult – si asta. Am suferit mai mult.

Citesc tot felul de articole – pe care culmea le primesc la newsletter (de parca Cineva acolo sus stie ce ma framanta) - despre teama. Simt cum de cateva zile ma bantuie si nu-mi da pace. O alung cu toata puterea, cu gandul, cu zambetul. Uneori e puternica si imi taie din vointa, din incredere, din bucurie. Fac tot ce pot sa nu ma las invinsa. Vreau sa reusesc, vreau sa imi fie bine, vreau sa fac bine!

Imi doresc sa intalnesc oameni, sa-i imbratisez si sa construim ceva frumos (memorabil suna maret).

Imi doresc ca bucuria sa ne fie soare in fiecare zi!

2 comentarii:

Tudor Enea spunea...

lasa teama. zambetul la maxim, cine stie ... poate AuGust de iubire anul asta...

DOAR NOI spunea...

Da, uite la asta chiar nu m-am gandit. In ultima vreme, am impresia ca iubirea ma ocoleste... iar eu am obosit sa alerg sa o prind. Cand ma apropii, atunci o zbugheste. Se tine de glume... :))

Da... cine stie?!