vineri, iunie 4

Imi doresc… si as face

Imi doresc sa fac atat de multe, incat obosesc gandind. Am inceput prin a citi, in fiecare seara, adesea si in autobuz, putin cate putin, pana mai umplu golurile de lectura. Continui cu a spera la un final de an scolar grandios. As vrea sa sofez. As face lectii de actorie cu Daniela Nane. As merge in tabara de scriere creativa de la Cumpatu, organizata de Fundatia Calea Victoriei. As vrea sa pictez pietre de rau. Imi doresc sa fac minuni si oameni fericiti. Imi doresc sa fac multa miscare. As vrea sa tricotez din nou, asa cum faceam candva. Imi doresc sa vad orase unde nu am pus piciorul. Imi doresc sa invat cuvinte noi. As face echitatie. Imi doresc sa studiez arta fotografica. As face o culegere de teste jucause pentru orele de biologie. As vrea fac acte caritabile. Imi doresc sa imbratisez cat mai multi copii si sa-i rasfat (elevii mei de abia asteapta).
Poate imi doresc prea mult… iar de maine as vrea sa incep sa le pun in practica.

4 comentarii:

Diana Alzner spunea...

Trebuie să descoperi ce ţi se potriveşte cel mai bine. :) Altfel te vei risipi. Descoperă-ţi menirea! :)
( ziceam eu, demult pierdută în ceaţă... ) :)

DOAR NOI spunea...

Nu stiu cat este vorba de menire aici... parerea mea e ca trebuie sa fiu mult mai organizata! Iar lectii de actorie nu imi permit financiar, ca si tabara de scriere creativa. Le-am enumerat, poate vreun inger imi citeste blogul si ma ajuta sa rezolv din ele.
Multumesc de lectura Diana!

ajnanina spunea...

aici sunt doua aspecte: ce iti doresti sa ai si ce iti doresti sa faci.
daca financiar unele nu-ti sunt accesibile, cine/ce te impiedica sa le faci pe celelalte?

mult succes la indeplinirea dorintelor si obiectivelor!

DOAR NOI spunea...

Ajnanina; cred ca lipsa de organizare, si lipsa iubirii de sine... astea sunt doua motive ce ma fac sa nu realizez ce imi doresc!