miercuri, iunie 2

ciocnesc un pahar in cinstea Soarelui!

cu umbrela colorata dupa mine, ma plimb prin oras. ba chiar, lipa lipa - cu treburi - si prin Botanica. drum esuat, fara rezolvare, dar plimbarea s-a inscris cu succes in contul plimbarilor zilnice...
e frig... prea frig pentru primele zile de vara, pentru zona de campie arida in care locuiesc...
citesc in metrou... gasesc ceva draut si aplic...
beau un suc in cinstea soarelui, si ii organizez o petrecere. am nevoie de prezenta lui caci sunt friguroasa... si sufletul mi-e trist si gol. ma simt ca o papusa de la teatrul de papusi, din spectacolul Mupppet's Show.
dupa cateva ganduri si incantatii, raze timide se ivesc dintre nori.
"multumesc mandrule Soare! lumineaza-mi viata, si incalzeste-mi sufletul, si topeste raul si mizeria umana din jurul meu!"

Niciun comentariu: