miercuri, februarie 24

Plecare

Cerul e viu colorat… purpuriu cu vene albastre.
Plec. Incotro? Nu stiu si nici nu conteaza.
De ce plec?
Ca sa nu stau. Sa cunosc lumea si cerul si divinul.
Pasarile ma insotesc cu trilul lor.
Gandurile sunt departe, dar le zaresc. Au un contur bine definit.
Strazile sunt povarnite si sufletul zabrelit.
Inchisoare pentru iubirea mea construiesc.
Sa fie mereu cu mine, in inima, in piele, in minte.
Mirosul asfaltului incins ma trezeste la realitate.
Traversez aleea si intru in parc.
Caut leaganul in care ne-am balansat impreuna atunci, la inceput.
Nu-l gasesc. Ma invart pana ametesc.
Ma asez pe trotuar si imi tin genunchii stransi la piept.
Mi-e dor de mine, de noi.
Incerc sa-mi amintesc privirea lui, miscarea lenta a genelor lungi.
Nu reusesc… Lacrimi sarate si ovale strabat irisul caprui,
Aluneca pe obraz si sapa drum spre barbie, apoi spre piept.
Il cauta pe el… dar inima nu mai e acolo. E gol.
Un gol cat marimea pumnului drept.
Sunt o femeie plecata si fara inima.

6 comentarii:

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=aIRa0OGyoOU

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=aazaieIk-4M

Anonim spunea...

Doare tare, nu?Fiecare ora care trece e un pas spre vindecare.Ai sa treci si peste asta pentru ca esti o luptatoare.
http://www.youtube.com/watch?v=Q3Kvu6Kgp88
Asculta la tanti ca stie mai bine ce trebuie facut.

DOAR NOI spunea...

Multumesc pentru toata sustinerea si cuvintele de incurajare. da, sunt o luptatoare... ma mai chinui asa din cand in cand un "dor". Imi place sa ma dau mare "artista". Sper ca "suferinta" sa produca arta. Ha ha ha.
Nu, nu regret nimic. Chiar nimic. Jur.

darry.anna spunea...

Intr-o zi cineva iti va aduce o inima in dar; si atunci ai sa te sperii putin.:)

DOAR NOI spunea...

Darry.Anna: Multumesc... sper sa existe compatibilitate intre inimi. Asa, inimi in dar am tot primit... sau poate m-am inselat.
Daca nu si nu, imi fac una din plastina, asa cum imi place mie. :)
Nu a murit nimieni din dragoste ranita si cunosc cazuri mult mai grave ca al meu.
Imbratisari!