joi, februarie 25

Horoscopul meu de azi

Primesc zilnic un horoscop personalizat: numele meu, data mea de nastere, deci e al meu. Clar!
Zilele trecute, un domn imi scria ceva de genul:"un print isi va lega calul in fata scolii, iar tu te vei uita de la fereastra cancelariei..." etc. Am zambit.
Azi, horoscopul imi spune asa:
"Horoscop personalizat de astazi pentru tine Claudia Lizica - 5 Mai
Surprize amoroase Ai destul timp azi sa meditezi si sa visezi cu ochii deschisi, ceea ce e destul de nou pentru tine, avand in vedere ca esti pragmatica prin definitie si ocupata mai tot timpul... Totusi, daca visezi la vreun print care tocmai ti-a furat inima, fii atenta!
S-ar putea ca sa fie adevarat si sa te astepte o poveste incredibila, chiar de sarbatori!
Bani: foarte bine
Sanatate: bine
Dragoste: foarte bine "
Ha ha ha...

2 comentarii:

pumn de amintiri spunea...

de unde primesti horoscopul asta?
vreau si euuuuu....

DOAR NOI spunea...

Site-ul este www.flu.ro.
Succes!