vineri, februarie 19

... despre curs


E atractiv, interesant, haios. Exercitiile sunt captivante si amuzante. Colegii sunt draguti si cocheteaza cu scrisul.

Am invatat azi ca, important este exercitiul. Sa scrii. Zilnic, sa scrii macar o propozitie sau cat simti, apoi sa filtrezi. Scriitura este povestea ta, expresia ta, eul tau - care este imens. Daca scrii un roman care are 30 de personaje, in fiecare din ele este putin din tine. Prin scris te redescoperi si te uimesti pe tine insati/insuti.

Lumea este mica! Saptamana viitoare va veni ca invitat de onoare, poetul Octavian Soviany, profesor de limba si literatura la scoala generala unde am invatat (ce mandra sunt :P, acum in post, rusine sa-mi fie - ha ha ha), acum profesor doctor, la un colegiu national din Bucuresti.

Am sa va tin la curent cu acest proces creativ din aceasta perioada a vietii mele.

Cele bune sa se adune pe la casele voastre, prin buzunare si suflete! Ingerii sa va vegheze pasii, pe o carare cum este cea di fotografie... spre frumos, bun, curat, bucurie!

2 comentarii:

misteria spunea...

cred ca este chiar interesant cursul acesta...pacat ca este un pic cam scump pentru bugetul meu actual...dar poate mai imi impartasesti din experienta ta... Numai bine

DOAR NOI spunea...

Daca imi dai o adresa de mail, iti pot scrie ce fac, tipuri de exercitii.
Imbratisari si zambete!