miercuri, februarie 10

Acolo


Undeva, acolo, nu foarte departe
O inimă bate şi pentru mine.
E o inimă vie, plină de speranţă şi încredere,
E o inimă ce mă aşteaptă.
Nu se grăbeşte încă, dar ştie că va fi bine,
E pregatită pentru alegeri, evoluţie şi schimbări.
....
Totul în jurul meu se transformă... Ritmul vieţii mele e alert, tot mai alert, acum a luat-o la galop. Bucuria din buzunarul drept, îi cere mâna zâmbetului de pe chip. Cercelul drept mângâie o şuviţă de păr. Cercelul stâng ascultă muzică la căşti, e vesel şi dansează.
Nu, pentru mine, timpul nu stă în loc. Viaţa e atât de scurtă, iar eu am atâtea de făcut, atâţia oamenii de văzut, de îmbrăţişat şi de iubit!
Zâmbete şi bucurii am şi pentru voi, cititorii blogului meu!
Fie ca zâmbetul şi bucuria să vă bată la uşă, să vă intre în buzunare şi să vă mângâie la bine şi la greu!
Nu fiţi morocănoşi!

8 comentarii:

Tasha spunea...

Frumos,zambete si bucurii si tie!

DOAR NOI spunea...

Multumesc Tasha!

man in the rain spunea...

Ai mereu alaturi cel mai mare dusman si cel mai bun prieten: timpul.Curge prea repede cand ti-e sufletul plin de bucurie, dar are grija de tine si te ajuta sa alini toate durerile.Multumesc pentru ca ai avut curajul sa-ti deschizi sufletul ca o floare.pentru tine cu drag http://www.youtube.com/watch?v=Db2EFXofQWs

man in the rain spunea...

Ai mereu alaturi cel mai mare dusman si cel mai bun prieten: timpul.Curge prea repede cand ti-e sufletul plin de bucurie, dar are grija de tine si te ajuta sa alini toate durerile.Multumesc pentru ca ai avut curajul sa-ti deschizi sufletul ca o floare.pentru tine cu drag http://www.youtube.com/watch?v=Db2EFXofQWs

DOAR NOI spunea...

Da, Man in the rain... incerc sa-mi eliberez sufletul...Din pacate,fac aceasi greseala mereu,chiar daca stiu ca nu e bine. Cred ca trebuie sa ma lovesc mai tare!
Cele bune si tie!

DOAR NOI spunea...

Man in the rain, melodia este superba, mi-a pansat ranile, iti multumesc...
Zambete si bucurii la pachet, drept rasplata!

Alexa spunea...

Buna. Imi plac mult postarile tale. Am ajuns pe blogul tau din intamplare, citind alte bloguri. Dar o sa te citesc, ma regasesc in postarile tale. O zi frumoasa! :)

DOAR NOI spunea...

@ Alexa:

Bine ai venit. Ma bucur ca te regasesti in postarile mele... iti doresc sa iei numai partea buna din scrierile mele... :)

Imbratisari si zambete.