joi, ianuarie 7

My sister, ma soeur, my angel



Aceasta este sora mea... E suparata ca am slabit aproape cat ea si ii e teama ca ii voi purta hainele. Ha ha ha. E o fata minunata! Cat e de slaba, atat e de puternica.
Unii spun ca semanam... altii ca deloc.
Ne iubim, ne ciondanim, ne sustinem reciproc, ne incurajam si ne imprumutam cu bani.
Cand eram mici, nu lasam pe nimeni sa o atinga sa nu o murdareasca. Am avut parte de o frumoasa papusa vie! I-am dat ciocolata la o saptamana de zile, caci am crezut ca nasa nu a mai avut bani sa ii cumpere si ei. :)) Avem o multime de amintiri frumoase... inclusiv aceea ca, am facut concurs de sarituri din pat pe covor, iar eu, fiind mai mare, mai grea, am cazut aiurea si mi-am fracturat degetul mic. Vrea sa fiu fericita, vreau sa fie fericita si implinita, sa-si finalizeze toate proiectele incepute.
Acest post a fost la intamplare... am gasit poze cu ea in minivacanta din Budapesta, mi s-a facut dor de ea (e la servici pana seara tarziu) si am scris sa mi se vindece sufletul de dragul ei.
Iubiti-va fratii si surorile! Sunt dati cu un scop... scop precis!

6 comentarii:

Nikol spunea...

Sa-ti traiasca !

DOAR NOI spunea...

Muuultuumesc!
Si tie... am citit va ai o sora!
Imbratisari si voie buna!

Tasha spunea...

Sa ramana vesnica iubirea voastra,si eu am doua fete si se iubesc mult la fel ca voi...frumos!

DOAR NOI spunea...

Sa iti traiasca Tasha!
Multumesc muult. Da, imi doresc sa fie vesnica dragostea noastra.

do re mi spunea...

o buna sora e ca o captuseala groasa a unei haine intr-o zi geroasa ,eu nu o mai am prezenta in viata mea decand aveam 9 ani ,a disparut ca un abur si in momentele grele ale vietii am regretat amarnic ca nu am avut niciun umar pe care sa plang sau in cele fericite cu care sa ma bucur ,cred ca subconstient am suferit mult lipsa ei dar copil fiind nu am realizat ca imi lipsea rasul ei ....
sa-ti traieasca sa te bucuri de ea si ea de tine
semanati ,biensur .

DOAR NOI spunea...

Multumesc din suflet Do Re Mi.
Imi pare rau ca ai ai pierdut un suflet drag...
Imbratisari cu mare drag!