luni, ianuarie 18

Exercitii



Mi se cere de la institut o situatie cu articolele publicate anul trecut. Ma apuc si caut prin calculatorul meu, care oricum a fost la reparat si multe s-au sters din memoria lui, atat de vasta. Ha ha ha. Nu prea am chef sa caut ce trebuie. Dau peste poze, dosite bine sa nu traiesc in trecut. Nu e bine. Am hotarat ca traiesc clipa si atat. Si imi e bine, desi, simt cum viata mea se intinde ca un elastic... i-as da drumul dar imi e sa nu loveasca prea dur pe ceilalti - cei care trag de fapt de viata mea de la un capat. As vrea sa ii dea drumul incet, si sa am o viata linistita, frumoasa... cu tot ce vreau si visez sa mi se implineasca.

Dar, iata ce am gasit... fotografii cu "exercitiul" de a fi mama....

Este fetita pe care am iubit-o din clipa in care am aflat ca e acolo, un embrion mic. Mamica ei a decis sa nu i se spuna ce va fi, fata sau baiat. Ne tot dadeam cu presupusul cand a crescut, si nu mai avea loc in burtica... ca e baiat si va fi fotbalist... ca e fetita si va deveni pictorita. In martie, anul acesta, prichinduta implineste 3 ani. Mi-e tare draga. Am primit - cadou de ziua mea sau de Craciun - o poza cu noi doua, inramata. Toti care o vad ma intreaba daca sunt mamica. Raspunsul meu: "Nu inca..." Eu o alint Pufoasa, ea imi spune Clau... Am facut o statistica, si am descoperit ca, doar persoanele care ma iubesc sincer si neconditionat imi spun astfel.

Cam atat... ma intorc la caut articole... Sper sa le gasesc!

Saptamana cu bine si frumos sa fie pentru toata lumea!

2 comentarii:

Tasha spunea...

Frumoasa poza,o saptamina placuta sa ai!

DOAR NOI spunea...

Multumesc frumos! Asemenea!