duminică, decembrie 6

Zi frumoasa

Trezire cu greu... dar sora mea striga ca a venit Mosu' si la mine, asa ca ma ridic.
Woww.... da.. a venit. Mi-a adus dulciuri... M&M - stie Mosu' asta ce-mi place. N-am vazut asa ceva. Ha ha ha.
Scot nasul in curte... imm... cam urat. Tusesc. Asa as lenevi! Verific mailul... oameni care doresc sa-mi cumpere cartea - de care sunt mandra desi nu am vazut-o - mailuri dragute de la oameni pe care nici nu-i cunosc. Ziua incepe intr-un mod placut.
Hai, Claudia, trage de tine si iesi din casa azi! Ai promis de ieri...
Ok.. ok... gata, ma pregatesc. E bine ca nu sunt genul care sa stea zece ore in oglinda... Blugi, pulover, haina, fular si gata. Am plecat.
Unirea... o iau pe jos spre Universitate... Palatul Sutu - Targ de Carte pentru copii... ma uit si imi plac la nebunie... ce as vrea sa colorez si eu. In curtea Palatului, targ de obiecte artizanale cu ocazia sarbatorilor. Lucruri frumoase, originale, realizate din te miri ce materiale. Am vazut niste semne de carte superbe, originale (eu sunt colectionara). Realizatoarea lor, a vazut ca ma uit cu jind la ele si mi-a inmanat o carte de vizita... poate intr-o zi, imi voi permite un semn de carte. Ha ha ha.
Am admirat si expozitia cu cladiri impresionante ale Bucuresti-ului din pasajul Universitatii.
Am trecut si pe la TNB sa vad ce piese se mai joaca... Imi doresc sa vad "Tectonica sentimentelor" cu Ilinca Goia.
Nebunie mare in parcul de distractii organizat la Unirea.
Luminitele sunt mai frumoase in sectorul 5 la Vanghelie... decat cele de la Romana. Ha ha ha.
Ajung acasa... fetele mele ma iau la votare... Off da, sunt cetatean care se respecta, nu m-am uitat la mocirla de campanie electorala - ce am mai tras cu ochiul si cu urechea prin cancelarie intre schimbatul cataloagelor, un biscuite si un zambet adresat colegilor "buni" - eu cu cine votez? Hai ca mergem. Iar s-a schimbat sectia de votare... pun stampila... plec... mult mai multumita si mai impacata cu mine (glumesc ha ha ha ). Ajung acasa... mananc friptura (doar traiesc bine).
Apoi ascult Pasarea Colibri si citesc diverse pe internet.
Hai ca s-a facut seara!
Ma pregatesc pentru o noua saptamana... ultima de scoala... vine concediul fara plata.... apoi vacanta!
Urraaaa!

Niciun comentariu: