miercuri, decembrie 9

Soare cu mesaje

Desenez un soare si pe fiecare raza notez un mesaj:
-sunt multumita cu viata mea;
-sunt fericita de tot ce am pana la aceasta varsta;
-sunt vesela;
-sunt puternica;
-sunt descurcareata;
-sunt importanta;
-sunt apreciata;
-sunt iubita;
-sunt respecatata;
-am motive sa zambesc in fiecare clipa;
-ma ocup tot mai mult de sufletul meu;
- cu fiecare zi, viata mea e tot mai frumoasa;
-am vise pe care le voi indeplini pas cu pas;
-visele sunt notate in calendarul vietii;
-am prieteni putini dar buni;
-am sansa de a cunoaste mereu oameni;
-sunt intr-o forma de crestere si evolutie continua;
Ganduri senine, zambete si voie buna!

2 comentarii:

ajnanina spunea...

cat soare, ce de raze...
venim la plaja!

DOAR NOI spunea...

Daaaaaaaaaaaa... va astept cu drag!