marți, decembrie 1

Gripa

...neplacuta situatie si stare.
Neliniste si somnolenta. Fara gust si foamea e mare.
Uneori mai merit. Voi intelege ce bine e sa fiu sanatoasa, dar sa fiu ponderata. Sa nu mai trag foarte mult de mine. Sa mananc la masa ca omul, nu pe fuga, cu o mana pe tastatura. Sa incerc sa dorm pentru a ma reface nervos.
Acum, cu nasul in batista, cu o mana pe tastatura - ha ha ha- incerc sa urez sanatate, ca-i mai buna decat toate.
Si cum capul imi vajaie... narile imi fornaie... ochii imi lucesc mai ceva ca beculetele de pe bulevard cu ocazia Craciunului... va las cu bine... pana ma trezesc complet refacuta.
Nu vreau la scoallllaaaaa!
Imi amintesc cand mancam creta sa fac febra sa nu merg la scoala.Nu mi-a iesit niciodata. Acum, da,imi doresc sa stau acasa. Sa am vacanta... sa nu mai am parte de elevi carora nu le pasa ca esti OM.
Vreau sa stau acasa, sa scriu povesti... si sa devin o scriitoare consacrata si sa traduc in multe limbi povestile... si sa calatoresc... si sa fac milioane de copii fericiti si mai buni.

6 comentarii:

Unknown spunea...

să înţeleg că treaba aia cu creta nu e eficientă de nici un fel, nu de alta dar la şcoală îmi plăcea să merg, cu jobbingul nu mă înţeleg foarte bine :))


ps. be safe! dă-i cu ceai şi lămâie!

DOAR NOI spunea...

Si mie mi-aplacut scoala... dar meseria de profesor nu imi aduce satisfactii. Vreau vacanta!

Diana Alzner spunea...

Eu am scăpat, nu mai sunt profesoară. :)
Multă sănătate!

Carmen Musat Coman spunea...

Incearca si asa - azi o sa merg la scoala si cativa elevi vor fi fericiti ca ma vor vedea. Stim cu totii ca invatamantul e la pamant - calitatea elevilor, a profesorilor. Dar - cam de cate ori am intrat pe blog am citit numai lamentari, daca-ti induci o stare de lehamite apoi lehamite o sa ai.
Nu dau sfaturi, dar e o stare pe care ti-o cam induci. Nu e nevoie - te ajuta cei de la scoala.

DOAR NOI spunea...

Multumesc.
Da, Carmen, probabil imi induc... dar stiu cum este acolo. Nici nu vor sa scrie caci biologia e a 4-a a 5-a ora si sunt obositi. acum 3 ani, cand am iesit din sistem, nu era asa. Inca aveam copii olimpici.

Carmen Musat Coman spunea...

Vad si eu ca scoala nu mai e ce a fost - Ana mea e clasa a opta si imi povesteste si despre colegii ei si despre profesori. Dar - esti acolo si vei mai fi probabil o vreme: cum adica nu vor sa scrie? Pai poate ca e cazul sa nu vrei sa-i lasi in pauza....