duminică, noiembrie 1

Viata… prin ochi frumosi

Viata este dura, de multe ori nedreapta, dar… atat de frumoasa! Merita sa o traiesti frumos! Sa te bucuri de fiecare raza de soare, de fiecare petala viu colorata, de fiecare pietricica pe care o dai cu piciorul, de fiecare nor cu o forma mai mult sau mai putin interesanta, de fiecare zambet ce-ti e adresat, de fiecare adiere de vant!
Oricat ai fi de trist, gandeste-te ca orice ti se intampla are un rost!
Ii multumesc lui Dumnezeu pentru ca sunt sanatoasa. Mi-a daruit niste ochi minunati! Mi-au placut intotdeauna, iar anul acesta, mai mult ca niciodata, mi s-a tot spus de catre cei din jur acest lucru! Sunt frumosi, sinceri, “vorbitori”… expresivi!
Oamenii imi cauta privirea! Simt asta ori de cate ori se uita cineva insistent la mine si parca sunt patrunsa de privirea respectiva, obligata parca sa ridic ochii!
E ceva ciudat! Desi sunt mandra de ochii mei, ma uit adesea in jos! Parca imi e teama sa nu-mi fure cineva “frumusetea” ochilor, lumina, veselia lor!
Ochii mei sunt magici! Pot adresa intrebari, pot opri o conversatie… ha ha ha! Asta imi aminteste de clipele in care-mi fac elevii sa se opreasca din vorbit cand o iau “pe alaturi” de subiect! Se opresc si intreaba : “E bine?”
De curand, un prieten, imi spunea sa-mi folosesc ochii pentru a cuceri inima unui barbat! Chiar m-a mustrat ca nu ma uit in ochii barbatilor, insistent sau oricum suficient pentru a le “fura” inima!
Intr-o zi, ma gandeam cum sa ma machiez pentru a-mi evidentia ochii si am cerut sfatul unei prietene. Ea mi-a raspuns: ”Ai ochi minunati si crede-ma: E suficient rimelul! “
Voua ce va place la voi?

Niciun comentariu: