luni, noiembrie 2

The proposal

Film cu Sandra Bullock şi Ryan Rainolds.
Uşurel, aşa ca pentru o duminică seară, obosită de stres şi gânduri.
Ea este şefa. El subalternul. Ea redactor, el asistent. Tocmai ce a scris o carte şi vrea să o publice dar ea nu vrea să recunoască talentul.
Pentru a-şi scăpa pielea ea se foloseşte de el, ba chiar îl cere în căsătorie. Trebuie să îşi petreacă un weekend împreună. În Alaska. Ea descoperă că este bogat şi are o familie minunată, cum ea de mult nu mai are. Singurătatea a făcut-o să fie dură. Bineînţeles că este şi bunica care îşi bagă coada.
Totul se termină cu bine.
Azi este luna PLINĂ... plină cu dorinţe care se vor materializa. Nu uitaţi să le scrieţi undeva acolo, şi să vă rugaţi pentru ele.
O zi şi o săptămână de vis vă doresc!

3 comentarii:

do re mi spunea...

Si eu iti doresc o saptamana de vis ,treci pe la mine, ai un premiu acolo ,te imbratisez iubire .

Lucylle spunea...

Am văzut filmul weekend-ul trecut! Am râs de nu am mai putut! Ca parteneri le-au stat bine doar ca... mai mult îmi place când îl are partener pe Keanu Reeves.. Tocmai ce am revăzut The Lake House.. sper că l-ai văzut.. Numai bine! Te-am pupat.

DOAR NOI spunea...

Bună Lucyille.
Am văzut casa de langa lac. Mi-a placut mult.
Toate cele sa se adune in jurul tau!