marți, noiembrie 24

Lumea din noi

Mereu dornica de nou, dornica sa ma redescopar, sa inteleg ca pot mai mult.
Desi timpul e limitat - imi ofera in continuare placeri - am decis sa reiau un curs de dezvoltare personala, pe care il refuzasem dupa prima sedinta, din lipsa de timp.
Acum, totul s-a potrivit... s-a anulat consiliul profesoral, am ajuns chiar la timp, sa cunosc si sa socializez cu toata lumea.
Cursul se numeste "Lumea din noi - propriul nostru film". Si da, suntem niste actori. Este un curs experential...? sper ca am spus corect.
Ieri am facut dramaterapie. Fiecare dintre noi jucam atatea roluri in viata... si din nou, va spun ca, NIMIC NU ESTE INTAMPLATOR. Ieri am jucat rolul unui balcon frumos, cu gresie, curat, spalat de doua ori pe zi, locul unde proprietara petrece timp cu multa placere- isi bea cafeaua dimineata, citeste dupa amiaza...
Emotia ca nu am cu ce ajunge la ora tarzie acasa, sper sa ma motiveze suficient sa merg sa dau testul de legislatie si sa-mi iau o data examenul auto. Uneori sunt delasatoare, si ma urasc pentru asta!

2 comentarii:

do re mi spunea...

Tu nu esti un balcon !! chiar si proaspat spalat ; tu esti un delfin inteligent ,frumos si in plina evolutie .

cat despre soferie nu e nici o branza ,dupa ce-ti iei carnetul ,vrei masina ,dupa aia bani de impozite ,de benzina ,reparatii ,griji cu carul ,eu am carnet de 10 ani si-l folosesc din ce in ce mai rar ,m-am plictisit de condus mi se pare mai interesant sa merg cu metroul ,chiar daca intarzi .sau cu trenul -e splendid, iei pulsul maselor pe viu sau cu autocarul -socializezi ,dar din pacate drumurile lungi tot cu masina le fac ,ca am bagaje multe de carat tot timpul .

DOAR NOI spunea...

E un vis - cu sofatul - pe care trebuie sa-l indeplinesc. Nu voi sofa zilnic,dar e o necesitate. Ca o femeie de cariera ce vreau sa devin, trebuie sa si sofez. Pupici dulci!