sâmbătă, septembrie 12

Mafia Mămicilor

A doua întâlnire cu mămici. Cred că mă trage aţa.
Am făcut cunoştinţă cu mămici nou venite în club. Mi-am cerut scuze că le-am invadat spaţiul pe nedrept. Mi-au spus că e ok, că voi intra şi eu, cândva - eu sper cât mai curând - în tagma lor.
Sunt minunate. Femei frumoase, cochete, vesele, energice - doar au copi după care trebuie să se ţină - optimiste, studioase. Numai de bine despre mămici, ÎNTOTDEAUNA.
Organizatoarea, Ada, este o femeie cu idei geniale şi îi doresc succes. Are o fetiţă minunată, grijulie şi extrem de independentă pentru cei 4 anişori şi jumatate pe acre îi posedă.
Am să-mi fac un alt blog, dedicat poveştilor. Am promis. Am să mă ţin de cuvânt.
Micuţul Rareş, fascinat de geanta mea, a venit să-mi şadă în braţe.
Luca, a râs cu poftă la scălămbăielile mele. Parcă ar fi spus: "Nu vezi ce penibilă eşti. Pierzi timpul pe aici. Nu ai copil, nici măcar căţel sau purcel."
Mulţumesc că m-aţi acceptat în rândurile voastre, dragi părinţi. Să vă bucuraţi de odraslele voastre. Succes celor care încep grădiniţa sau şcoala.

2 comentarii:

ajnanina spunea...

imi pare rau ca nu te-am prins, eu am ajuns mai tarziu...
daca ajungeam mai devreme, zicema si eu ca esti copilu' meu :)))
iar cu Rares nu prea am stat de vorba, era ocupat :)))

DOAR NOI spunea...

E... nici chiar asa.
Am plecat in jur de orele 13, cu o mamica, ce trebuia sa-nvete pentru admiterea la master.
Am apreciat-o enorm. Toata stima şi mândria!
Ganduri din cele mai bune!