luni, septembrie 28

Job

Am primit newsletter de la BestJobs. Un anunţ vesel. Tocmai bun pe vreme de criză. Oricum nu te cheamă nici naiba la interviu. Îmi spun că jobul ideal pentru mine este mim :). Da, aşa este şi culmea, pe ăsta îl practic. Mimez că predau şi niciun elev nu ghiceşte. E foarte interesant si extrem de trist, dar adevărat.
Un zâmbet nu strică niciodată. Dar să nu fie ha ha ha. Doar unul gen Mona Lisa.

Intrebari amuzante ale angajatorilor:

`Daca ai putea sa te transformi intr-un animal, pe care l-ai alege?`
`Cand te gandesti la firma noastra, ce culoare iti vine in minte?`
`Parintii tai unde lucreaza?`

4 comentarii:

ajnanina spunea...

n-am mai ras de mult asa...
nu de jobul tau, ci de al meu :)

http://www.bestjobs.ro/joboscope/index/name/ajnanina

la numele intreg mi-a iesit ca jobul meu ideal e cel de ... feminista!

Octalon spunea...

mie mi-a picat Vrajitoare Profesionista :)).. foarte ciudat.. totusi am nume de baiat :))

Mikka spunea...

Haaaaa! Claudia draga, mi-ai facut ziua, cum se zice. Pe langa asta: tu, Claudia, mim :))), am gasit asta:
"Mikka, jobul tau ideal este:Boxer de categorie grea :) "
Ce zici?
Acu, cu categoria grea nu ma pun, pentru ca eu sunt usoara. Da' adaptez...
Imi reiau exercitiile de la arte martiale si incep sa matur terenu' la birou, cu cate un Chudan Oizukiiii!!!!

DOAR NOI spunea...

Mă bucur că v-am făcut să vă redescoperiţi vocaţia! Ha ha ha.
Numai bine!