luni, septembrie 7

Filme

Duminica... zi mohorata de toamna.
Am vazut doua filme. Record pentru mine. Am vizionat "The holiday" ( o vacanta poate face minuni) si "Wall-e" - dragoste intre doi roboti. Intotdeauna in doi se pot face mai multe. Natura reinvie.
Se pare ca face bine sa iesi din "cotidian" si sa patrunzi intr-o lume mai mult sau mai putin reala.
As vrea sa imi fac un obicei din asta.
Vreau sa am un program scris pentru viata mea. Sunt multe lucruri pe care vreau sa le fac si simt ca nu mai am timp. Timpul nu-mi este suficient. Cred ca ma pierd in activitati care nu ar trebui sa le am, sau sa fie cu o frecventa mai redusa.
Spor in tot ce faceti si timp la discretie!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Timp...eterna problema!
N-avem niciodata timp destul sa fim mai buni,mai atenti,mai apropiati! N-avem timp sa invatam sa iubim,repetam mereu aceleasi greseli...N-avem rabdare cu noi,nu ne intelegem semnalele,nu reusim sa mai fim pe-aceeasi lungime de unda...
Timp! Toate au nevoie de timp!
Ne grabim sa respectam aceleasi sabloane,sa ne confundam cu marea masa de oameni,sa fim in rand cu restul...
Timp! Pt noi,pt mine!
Timpul trece peste noi cu viteza ametitoare si nu putem tine pasul!

Sarutari rabdatoare!
L'automne