luni, septembrie 7

Depresiva

Viata mea a luat-o putin razna. Am avut o vara plina de adrenalina: picior rupt, examen de titularizare, demisie si scandal, un concediu bantuit de amintiri si de griji.
Mi-am dorit, ca ultima scapare - din cauza crizei economice posturile sunt blocate - sa ajung in invatamant. Ca sa am timp sa ma ocup de teza de doctorat, de scrierea povestilor, am ales sa vin in invatamantul gimnazial.
Azi, constientizez ca am facut o mare greseala. Am mers sa dau corigente si am constatat ca trebuie sa fac alfabetizare. De la a scrie articole si a analize una, alta... voi invata elevi de clasa a 8-a sa scrie "coloana de mercur" si "mm".
Mi-e greu... sincer mi-e greu. Am cazut din lac in put profesional.
Numai cine nu face schimbari de genul in viata sa nu stie cat poate fi de greu.
Sper sa treaca repede, sa ma mentin la un nivel ridicat de pregatire pentru a-mi finaliza doctoratul si a ajunge in invatamantul universitar.
Sper sa nu clachez psihic.
Voi cauta un curs de dezvoltare personala... chiar am NEVOIE.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Rabdare,multa rabdare,draga mea!
Cunosc fenomenul de care povestesti...Copiii astia n-au vreme de studiu,au timp de alte povesti...Lumea lor de-acum e alta fata de lumea noastra de-atunci! Noi credeam in bine din tot sufletul! Ei...nu mai cred in nimic din tot sufletul...Sunt ignoranti cu felul lor de-a fi,cu restul... Ai tu rabdare cu ei,draga mea! Invata-i tu ceva! Cat de putin dar sa fie de la tine! Vor retine ca un strop de iubire cantareste mai mult decat aurul de-acasa sau...masina din parcare...

Cu drag!
L'automne

The Procrastinator spunea...

Cu siguranta vei depasi aceasta perioada tulbure, pentru ca, din ceea ce am citit printre randuri, am vazut in tine o persoana deosebita, puternica ce poate trece peste orice obstacol. Ai incredere in tine si in viitor!
Succes si rabdare!

DOAR NOI spunea...

Da... incerc sa gasesc puterea de a fi eu. Stiu ca voi prinde drag de elevi cand ii voi vedea, dar sunt deyamagita ca a scazut enorm de mult nivelul de educatie.
am impresia ca am regresat eu foarte mult venind in invatamantul gimnazial. Oamenii de obicei progreseaza.
Stiu, a fost alegerea mea in caz de criza. Nu voiam sa revin neaprat in invatamant, dar aveam nevoie si de timp pentru mine si pentru scrierile mele.
Acum il am. Si mai am colegi zambitori si amabili. Nu le pot avea pe toate.
Ma voi reacomoda. Sper sa fie rapida reacomodarea.

Anonim spunea...

Nu le putem avea pe toate,stii si tu! Multi si-ar dori sa fie in locul tau...Pana la urma...asta ai visat si ai avut si implinirea visului tau! Te vei reacomoda,sunt sigura! Atata timp cat ai ceva de daruit si disponibilitate,cat n-ai putea face raul sub nicio forma,n-ai de ce-ti face probleme!
Hai,capul sus! Nemultumitului i se ia darul! Eu nu vreau sa se-ntample asa,tu vrei??!!!! Glumeam!!
Poate schimb atmosfera! Vreau sa vad mai mult elan! N-ai cum sa stii cum va fi pana nu incerci!
Curaj!

Sarutari pentru Lizuca!
L'automne