sâmbătă, august 1

Postul Adormirii Maicii Domnului

1 august. Inceputul postului Adormirii Maicii Domnului.
Chiar vorbeam cu o prietema ca nu am mai postit de mult. N-am mai tinut post de hrana, caci am impresia ca atunci sunt mult mai rea. Oricum, a posti nu inseamna doar sa nu mananci anumite alimente.
Am intalnit oameni ce postesc, dar sunt atat de invidiosi, spun atatea rautati... incat te intrebi de ce se mai chinuie.
Am decis: voi sta mai mult cu mine, ma voi ruga, voi merge la biserica... incerc sa iau oamenii asa cum sunt, sa nu-i urasc pentru ce imi spun, sa nu ii invidiez ca au familii reusite, sa nu le doresc raul, sa nu gandesc urat despre nimeni. Vreau sa fiu impacata cu mine si cu cei din jur.
Vreau sa ajut. Am citit un articol despre o fundatie umanitara condusa de preotul Ioan de la Biserica Gradina Icoanei - foarte frumoasa- si m-au atras activitatile organizate. Ma voi interesa ce si cum si voi da o mana de ajutor.
Ganduri bune si post cu fapte bune si armonie!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Asa sa ne-ajute Dumnezeu !!!

Ganduri bune!
L'automne