vineri, august 14

Cupluri frumoase

In ultima perioada, am intalnit cupluri ce se potrivesc ca doua picaturi de apa. Ma uit cu drag si spun: "Ei, asa da!"
In primul rand, se aseamana fizic. Citisem candva - am devenit o puturoasa in ultima vreme :)) - ca doua perosane care locuiesc impreuna capata trasaturi comune. Mi-am "demosntrat" ca aveau dreptate. Stiinta asta!
In al doilea rand, se completeaza pur si simlu prin vorbe, gesturi, fapte.
Intotdeuna mi-a placut cum se vede verigheta pe degetul unui barbat. Ii da prestanta, il face mai serios, mai responsabil. Intotdeuan mi-au placut femeile insarcinate. Sunt atat de frumoase, de sigure pe ele, de importante.
Am ajuns sa ma gandesc din ce in ce mai mult ca, nu conteaza frumusetea sau contul celui care imi va fi alaturi, ci optimismul si veselia.
Viata e dificila uneori, dar in doi, totul e mai usor si muult mai frumos!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nu se stie niciodata,draga mea! Nu e o regula pt fericirea in 2! Traim intr-o lume cu o rata mult mai mare de divorturi decat de casatorii! Cuplul nu mai asigura fericirea,din pacate! Nu,a nu se intelege ca sunt de acord cu traiul in 2 in afara casatoriei,nu e crestineste! Valorile pe care se baza demult un cuplu...s-au perimat muuult in ultimii ani!
Iti doresc din suflet sa gasesti iubirea pura,adevarata care sa va uneasca cu fiorul si delicatetea ei! Asta inseamna sa vezi dincolo de chip si cont,asa cum bine zici!

Sarutari,Claudette!
L'automne