marți, iulie 7

Stagiunea din toamna


Am facut ordine printre emailuri si am gasit newsletter-ul de la Teatrul National.
Il scriu si pentru cei care voi sa stie ce surprize ii vor astepta in toamna.

"Până în toamnă, când TNB îşi va ridica din nou cortina, în sălile de repetiţii se pregătesc deja trei premiere: Toţi fiii mei de Arthur Miller, regia Ion Caramitru, cu Victor Rebengiuc şi Sanda Toma în rolurile principale, Tartuffe de Molière, ce-l are ca protagonist pe Horaţiu Mălăele, regia Andrei Belgrader şi Tectonica sentimentelor de Eric Emmanuel Schmitt, montată de regizorul Nicolae Scarlat.
Din 3 octombrie, vă aşteptăm din nou la Teatru!
Vacanţă plăcută şi ne vedem la toamnă,
Echipa TNB

Odihniti-va si, in toamna, la teatru cu voi.

2 comentarii:

The Procrastinator spunea...

Cred ca esti printre putinele persoane pe care le-as putea avea in jur fara sa ma agit, in perioada asta:).

DOAR NOI spunea...

Multumesc.
Viata m-a schimbat mult. Stiu sa ascult si sa tac. Nu ai nevoie de sfaturi in asemenea situatii si mai ales de teorii.
Oricum, este bine sa face ceea ce simti.
Eu am vrut sa renunt la omul care m-a chinuit enorm, dar ceilalti imi tot spuneauŞ "Poate se schimb. Mai stai cu el. Ai rabdare." Si mi+am mancat nervi, energie si mai ales timp... si am mai facut greseli pe care le regret. Oare de as da timpul inapoi, as face la fel?