luni, iulie 13

Iancu Jianul, zapciul

Invatand si plictisindu-ma, am spus sa mai butonez putin sa mai vad oameni, sa aud voci.
Am gasit filmul romanesc "Iancu Jianul, zapciul". Am nimerit chiar intr-un moment in care era el. Filmarea ochilor sai m-a cutremurat. Ochi mari, sinceri, caprui (care fura inima oricui), frumosi. Un om frumos in ansamblu. Ma gandeam, ce atata Brad Pitt, George Clooney si altii, caci noi avem actori de o mie si una de ori mai frumosi, mai talentati.
Mi-am amintit ca am citit poeziile si dedicatiile scrise pentru Lavinia, sotia lui, si mi-au dat lacrimile. Cata iubire, devotament, patima adevarata, unire in cuget si-n simtiri.
O poveste de dragoste minunata, cu chemare si pasiune, asteptare si recunostinta.
Oameni minunati, de la care avem zilnic cate ceva de invatat.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Lizi,Pintea a fost o minune de om,de actor!! Unic in peisaj! Fiecare are farmecul sau... dar cu Pintea,recunoaste ca era altceva! Avea un mister,niste trairi interioare fantastice care ieseau la suprafata ca arta in stare pura!
Si mie mi-a placut mult,revad intotdeauna cu mare,mare drag,filmele sale,in special cele din seria pomenita de tine!!!
Da,avea o privire ravasitoare,te emotiona !!! Trist e ca a plecat asa de tanar...,ar fi avut atat de multe sa ne daruiasca din talentul sau urias!!!!! Ce suflet frumos!!!

Pupici,Liza!
L'automne