joi, iulie 16

Carti "la cerere"

Am mers sa cumpar o carte. Am descoperit - desi citisem in presa - ca Loredana, a scris o carte despre sex. Mi-am amintit ca si Laura Andresan a scris o carte de genul, si dnul Bebe si nu mai stiu cum. Asta se cere acum? Buuun.
Atunci, sa se legalizeze mai repede prostitutia, sa stim o chestie. Sa nu se mai vanda "dragoste" pe la colturi, pe anumite autostrazi si sosele. Sa fie cu garantie si cu bon.
Oricum, am inteles pe pielea mea ca se cere sex nebun, pasional, salbatic, necizelat.... dragostea e ceva demult disparut.
Deci... sa citim si sa ne dumerim.
Lectura placuta!

3 comentarii:

CORA spunea...

Probabil se merge pe modelul "Sex and a City". :)

Vasile Andreica spunea...

Clau, eu atata zic. Cum faci sex arata cum esti in adancurile fiintei. Restul... stii tu ce pun la cale.

Anonim spunea...

In haosul asta nebun.......e tocmai ce ne mai lipsea! Ce tot o fi de descris atata pe tema asta incat nu se mai sfarseste ?! Ce-o mai fi de descoperit?! Pentru bani sunt in stare sa scrie despre orice ar putea vinde bine! De cand o fi Loredana experta in materie de sex? Vad ca si-a lansat si linie de design vestimentar(unul de lenjerie intima,fireste)...Doar se pricepe,nu?!
Hai sa fim seriosi! Tara arde si ei se mira prin ce metode sa mai epateze ...

Pupici,Liza! Seara buna!
L'automne