miercuri, mai 13

Portativul vietii

Cheia sol. Asa se incepe portativul. Cheia maiastra, aurie ce deschide camera misterelor, a sunetelor line, calde, dar si furtunoase ale vietii.
Apoi, incepe gama:
Do - dorinte nestavilite; dovezi de iubire; dor nespus, imens, nemasurat;
Re - regrete; refuz; renuntare; repros;
Mi - misiunea de a iubi, de a darui cat mai mult, neconditionat; miracol; minune.
Fa - fantasme; fascinatie;
Sol - solutii; solidaritate; solitudine.
La - lamentari; lacrimi; lanturi;
Si - siguranta; sinceritate;
Do - dor de bine, de frumos, de curat, de enorm, de fericire, de dragoste si alint.
Viata este o simfonie. Sa o ascultam in tihna. Sa ne acordam instrumentele si sa cantam cat mai frumos. Sa nu suparam pe nimeni cu dezacordurile muzicii.
Viata voastra cum suna? Armonios? Linistit? Trepidant? Gasiti ritmul potrivit... si... urmati-l.

7 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Buna seara,Doareu!
Tu vezi viatza ca o simfonie- frumoasa metafora!Ar fi minunat sa fie asha si numai asha.Viatza curge, imbracand varii forme/situatzii, in functzie de multzi factori.
Am trecu prin toate starile, partiturile de care aminteshi-ani linishtitzi,momente de armonie, altele trepidante.
Asha este ea.Zice Creanga undeva ( shi-l cred); asha este viatza si, de-ai face ce-ai face, ramane cum vrea ea; nu potzi s-o intorci cu umarul, macar sa te pui in ruptul capului...
Shtii ce-ash mai adauga-exista nishte dizarmonii-do- dominatzie; mi-minciuna.
Ele doua strica frumusetzea solfegiilor.
O seara frumoasa!

DoarATAT spunea...

Hristos a Inviat !
Am sa dau cu Link-ul pe aici...fara suparare!!!
ADEVARAT A INVIAT !

DOAR NOI spunea...

Da, Incertitudini, asa este. Ai dreptate. Am omis cele doua dizarmonii. Am intalnit si oameni care au avut o viata linistita, cap-coada. Cred ca e vorba de rostul fiecaruia pe Pamant.
Adevarat a Inviat, doarATAT! Te astept cu drag, oricand doresti.

broscutza spunea...

Frumos spus!! Asa este, sau asa ar trebui sa fie viata noastra, o melodie armonioasa, pe care sa nu te mai saturi s-o asculti!Sa te bucuri la fiecare ritm, si la fiecare beat al ei! Sa fie cand mai ritmata, cand mai romantica, cand mai melancolica, dar cat mai putin trista!
Te pup cu mare mare drag, si cand ai timp sa treci pe la mine, ca am o surpriza!
I zo frumoasa ca sufletul tau iti doresc!

Loredana spunea...

foarte frumos si interesant portativul tau. esti foarte talentata.

DOAR NOI spunea...

Draga Loredana,
Incerc sa fac viata mea si vietile altora mai frumoase.
Macar ma straduiesc. Poate imi si iese din cand in cand.
Multumesc pentru apreciere.
Multe zambete si imbratisari.

Maria spunea...

imi place foarte mult portativul acesta. suna foarte frumos. :)
cu practica insa..