miercuri, mai 13

Despre educatie


Chiar voiam sa scriu despre educatie... Mi-am verificat e-mailul si am vazut ca am primit de la Andreea Marin, din partea Fundatiei "Pretuieste viata" un e-mail de promovare a educatiei.
Uneori sunt suparata pe mama ca m-a educat drastic. Bine, lucruri de bun simt: sa spun multumesc, sa folosesc batista, sa nu vorbesc tare in public, sa nu rad de defectele celor din jur, sa nu privesc insistent o persoana, sa bat la usa inainte de a intra... etc. Sunt revoltata ca, nu m-a avertizat despre faptul ca, la un moment dat, voi intalni oameni care nu iau in seama aceste lucruri de cei 6-7 ani de-acasa si voi suferi.
Trebuia sa ma invete sa nu ma intristez pentru lipsa de educatie a celorlati. Trebuia sa ma invete sa ii ignor, sa nu-i iau in seama cand ma vor "rani".
Am pierdut de multe ori datorita bunului simt. Dar, trebuie sa recunosc ca am facut si cuceriri, am deschis usi si am obtinut ce aveam nevoie datorita educatiei. Cred ca am socat prin faptul ca sunt "altfel". E ca si cum ai vedea o printesa mergand cu metroul. Ha ha ha... Buna comparatie!
Parinti, si nu numai, haideti sa urmarim Gala Unicef de la TVR1 din data de 1 iunie 2009.

Niciun comentariu: