joi, mai 21

Cumparati dinozauri

CORA... supermarket... cumparaturi.
Vad un stand mobil cu inscriptia "Lumea dinozaurilor numai la Cora". Ma apropii. Dinozauri draguti, din plus, diferite "specii", unii haiosi foc, cu mot ciufulit -nu ma poti abtine sa nu zambesc(daca ai suflet de copil sigur o vei face). Acolo, doua fetite la 13-14 ani, extrem de dragute si zambarete, imi spun ca reprezinta Fundatia Salvati Copiii si, in prezent, se desfasoara o campanie pentru ajutorarea copiilor care nu au posibilitatea de a merge la scoala. Imi spun ca, prin banii colectati din vanzarea dinozaurilor, pot ajuta un copil sa invete, sa se bucure.
Am vazut un pliant care m-a impresionat. O fetita de 9 ani, cu chip angelic, blonda, cu ochi albastri -un albastru senin- atat de tristi si plansi. [Ma intreb, de ce oamenii fac copii ca sa-i chinuie? De ce Dumnezeu nu da copiii -care sunt niste ingeri- celor care au posibilitati de a-i creste? Nu inteleg cum suflete asa pure, indura raul din lumea asta, foarte rar ramanand buni si senini. Imi amintesc de colegii mei din scoala generala -pe rand, baieti si fete- crescuti la camin. Capatasera o duritate in comportament, in voce... desi, daca stiai sa te apropii de ei, aveau suflete minunate.]
Fac apel la bunatatea voastra, si va IMPLOR, cumparati dinozauri de la casele de marcat CORA.
Va multumesc din suflet. Nu veti regreta. De fiecare data cand veti folosi cheile avand breloc unul din dinozaurii haiosi si viu colorati, veti zambi si va veti simti impacati. Ati dat sansa unui copil de a ajunge OM. Asa se nasc marii oameni, cei care stiu ce inseamna greul, ce inseamna sa nu ai. Tot ei ne vor invata sa daruim. Din putin se face mult.
O zi senina si cu multi dinozauri!

6 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Frumos gestul tau, doareu( ai putea sa-mi dai un prenume, mi-e greu cu pseudonimul ales!!).
Ma bucur ca avem subiecte comune de discutat.Am sa cumpar dinozauri!
O zi frumoasa!

DOAR NOI spunea...

Sigur. Prenumele este Claudia. O zi frumoasa!

Diana spunea...

Minunata aceasta indemnare ce ne-ai facut-o, mi-as dori sa existe cat mai multi oameni in lumea asta care sa gandeasca la fel ca tine!
"Dar din dar se face Rai"
"Daruieste si Dumnezeu iti va da inapoi inzecit!"
Vorbe ce de multe ori viata mi-a demonstrat ca sunt atat de adevarate!

Claudia sau Liza? Vazand-o pe Broscutza ca iti spune Liza, acesta am crezut ca e numele tau :)
Oricum, atunci cand sufletul e pur, nu mai conteaza nimic!

DOAR NOI spunea...

Diana prenumele mele complet este Claudia Lizica. Poti sa-mi spui cum vrei. Raspund la amandoua. Prietenii si colegii cu suflet bun (sau cei care cred ca fac astfel misto de mine) imi spun Liza. Si-mi place... ma simt rasfatata.
O zi senina.

Andra spunea...

si eu am dinozaur si e super dragut:p.cel mai simpatic breloc

DOAR NOI spunea...

Andra:

Într-adevăr. Sunt simpatici şi voioşi.
Gânduri bune.