duminică, mai 31

Ce avem?

Averi... dragoste... prieteni... energie.
Ce avem de fapt?
Am inteles ca nu avem nici trecut, nici viitor. Doar prezent. De fapt, doar clipa de fata. Momentul trait ACUM.
Am face bine sa traim frumos si curat. Viata noastra se poate opri cand nu ne asteptam. Moartea nu are varsta. Sa facem lucruri memorabile. Sa lasam amintiri placute celor din jurul nostru. Sa fim modesti. Bravo noua ca am fost mai norocosi decat altii si am primit mai multa frumusete, mai mult noroc, mai multi bani. Acestea se pot duce ca un fum.
Haideti sa fim oameni. Sa daruim din multul sau putinul nostru!
Haideti sa facem o lume mai buna si mai zambitoare!
Sa salvam oamenii care s-au afundat prea mult si cer ajutor!

6 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Foarte frumos, doar eu!
Cred ca teza ta poate fi realizata daca fiecare, la locul de munca/viatza/odihna etc. ar face totul normal- in limitele corectitudinii si ale bunului-simtz.
Totushi, shtii de ce se strica totul? Se strica , pentru ca tocmai absentzii sunt cei cu pricina. Peste tot.
Gandeshte-te cand erai profesoara cum procedai. Itzi varsai focul pe cei prezentzi. Unii parintzi ishi sanctzioneaza totzi copiii, can , vinovat este unul singur.
Si tot asha..

DOAR NOI spunea...

Niciodata nu mi-am pedepsit elevii. Oricat de greu mi-a fost, am incercat sa le vorbesc astfle incat sa-si recunoasca greselile. Am fost iubita de elevi. Unii ma cauta si acum.
Munca la catedra e minunata. Sitemul e jalnic. Cred ca, ar trebui ca in minister sa ajunga profesori, oameni care au contact direct cu elevii.

pumn de amintiri spunea...

"omul de azi moare in cel de maine,iar cel de maine moare in cel de azi"

sara.alessia spunea...

uneori nu mai am speranta ca ne putem salva...raul se propaga cu mai mare forta. as vrea sa ma simt utila...sa pot sa fac ceva...gesturile mele sunt insa infime...e nevoie de mult mai mult...de mai multa credinta, speranta...

DOAR NOI spunea...

Draga Sara,
Acum do ani am participat la o discutie despre ingeri. M-a marcat. Nu ai stat niciodata tu cu tine in liniste si ai auzit raspunsuri la intrebari? Nu cred ca este intuitie... este vocea care vine de acolo de unde trebuie.
Nimic nu e intamplator. Circula un mail la un moment dat, cu cei care s-au intors din drum -din varii motive - in dimineata atentatului dela 11 septembrie din S.U.A. si au fost salvati.
Sunt forte care nu ne lasa -sau din contra ne imping- sa afcem anumite lucruri, sa ajungem in anumite locuri, sa intalnim anumiti oameni pentru a invata ceva sau pentru a ne fi de folos la un moment dat in viata.
Peste ani... te vei amuza de aceasta perioada.
Nu te concentra foarte mult pe lucrurile negative. Iesi din starea asta. Incearca sa fii utila... asa cum simti.
Cumpara o ciocolata si daruieste-o unui copil, maine de 1 iunie.
Ingerii sa te vegheze, draga mea!

Anonim spunea...

Scrieti foarte frumos!