duminică, martie 22

REVENIRE

Credeam ca nu am asa succes.
Multumesc oamenilor carora le pasa de mine, le place ce scriu din cand in cand.
Nu vreau sa par o femeie "moale", dar, sincer imi lipseste blogul. NU pot sta departe de el.
Barbati vs femei

Ma uit in jur si observ: mai multe femei decat barbati. Sunt norocosi. Au de unde selecta: mai buna, mai frumoasa, mai inteligenta.Intrebarea: "Ce a fost mai intai, barbatul sau femeia?" nu-si are sensul. Stim cu totii ca, D-zeu a creat femeia dintr-o coasta de-a lui Adam, deoarece, acesta incepuse sa se plictiseasca.Nu stiu altii cum sunt, dar eu, cand ma uit la colegii mei barbati, am tras urmatoarea concluzie: pot fi clasificati in trei categorii. Acestea sunt:-pustani: care imi spun buna si ma considera o pustoaica si fac glume de liceu.-misogini: care cred ca Universul graviteaza in jurul lor si spun printre dinti:"Buna ziua"!-respectabili:care stiu ca femeia merita atentie si spun: "Sarut mana".Ieri, discutam cu un coleg din categoria pustanilor. El fericit ca s-a nascut barbat, ca nu e stresat, ca nu are menstruatie. I-am zis:-Mi-as dori sa fiu pentru o zi barbat. Sa vad viata prin ochii vostri.Mi-a raspuns:-Iti imprumut cu placere creierul meu pentru o zi, si adaug: daca as avea corpul tau, nu as avea incredere in niciun barbat.Avantajele de a fi barbat: -din punctul meu de vedere.-nu iti faci griji dimineata ca ai cearcane si trebuie sa le maschezi cu anticearcan;-nu te superi ca ti s-a rupt dresul, ultimul pe care-l aveai si este o zi importanta pentru tine;-poti bea bere fara sa mergi de 10 ori la toaleta -vezica barbatilor e special adaptata pentru asta;-poti injura linistit, nu se uita nimeni stramb la tine;-nu ti se fac avansuri pe care trebuie sa le respingi diplomatic;-nu stai sa numeri caloriile;-nu te epilezi;Dezavantaje:-nu atragi priviri printr-o tinuta sexy; sau poate doar daca este foarte sexy :);-nu stii sigur ca pruncul tau e al tau;-nu porti tocuri, deci nu poti sfida lumea de la inaltime - inaltimea tocurilor;As vrea sa fiu barbat, dar studiile arata ca, ei traiesc mai putin...asa ca, raman la ce sunt: femeie, feminina, dar nu feminista.In spatele oricarui barbat puternic, sta o femeie puternica. INTOTDEAUNA! Se poate verifica.

3 comentarii:

broscutza spunea...

yeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!! Mi-ai facut ziua minunata!! Iti multumim! Te pup dulce si cu drag!!
P.S. Ai pozele pe blogul meu

DOAR NOI spunea...

pupici voiosi si de elita!
am vazut pozele. multumesc.

Rucs spunea...

bine ai revenit!
>:D<