luni, martie 16

Blog la final

M-am gandit, m-am razgandit...dar, am hotarat: blogul se opreste aici.
Oricum, sunt lucruri care au fost postate pe diverse site-uri (www.121.ro; www.garbo.ro; ), criticate bland sau aspru.
Blogul a inceput de la o scriere postata pe www.flu.ro, am fost incurajata sa scriu, spunandu-mi-se ca as avea talent.
Apoi, am citit blogul Andreei Raicu exact in ziua cand presa vuia ca s-a despartit de Tudor Chirila. Culmea...cauza ar fi fost un text de pe blog, gurile rele parca le-au cobit. Am zis: "Hai sa incerc." Dar am gresit...mi-am "vandut" o parte din suflet si chiar nu se merita.
Poate e mai bine. Poate pierd timpul scriind prostii, in loc sa-mi canalizez energia spre ceva constructiv. Azi, am primit o agenda ce nu are inscriptionate zilele. Am decis: "Este lacasul cartii mele". E un vis de-al meu de a scrie o carte. Am sa incerc. Va chem la lansare. Promit!
Sa ne vedem cu bine!

4 comentarii:

elena spunea...

si eu m-am descurajat de câteva ori, dar am continuat. cu pauze mai lungi. când m-am plictisit, mi-am făcut alt blog nou, cu altă temă. nu te lăsa, e nevoie de tine, să îngroşi numărul femeilor pe blog. pupici

DOAR NOI spunea...

Nu e vorba de descurajare. Simt ca pot face altceva cu timpul. Poate imi canalizez energia si chiar scriu o carte. Mi s-a spus ca am talent. Nu stiu, dar atata timp cat exista oameni care cred in mine, am sa incerc.
Poate voi reveni cu un alt blog, cu o alta tema.
Ganduri bune.

broscutza spunea...

De ce? de ce? de ce??
Scrii asa frumos...Mai lasa o urma din cand in cand si pentru noi sa ne delectam!!

Offff...te pup cu drag si sper sa mai vad un semn de la tine...ca imi lipseste!

P.S. La Multi Ani pentru fetele tale!!!!! Va pup

Rucs spunea...

uf.
si tu pleci.
imi rapesti fericirea de a te citi.de a-mi fura zambete.
de a ma face sa ma simt mica.
sunt egoista ca as vrea mereu sa mai vad un post de la tine..dar...te inteleg daca iti ocupa mult timp, sau vrei sa scrii o carte...
stiu cum este.

nu-ti pot spune decat "succes" in noul drum!sper ca stiloul tau sa astearna pe hartie cat mai multe ganduri !!