sâmbătă, martie 28

O zi din jurnal

7.00 - Telefon pentru amanarea sedintei de sofat;
8.30 -Sofat; Nu prea sunt facuta pentru asta; Dar imi dau silinta sa fie bine, sa capat dexteritate;
10.00 -Un strudel cu mere (sunt preferatele mele; in Slovacia am mancat diverse sortimente);
10.30 - Muzica la Radio Gold Fm;
11.00 -Vizita unei prietene de-a mamei, care ma rasfata foarte mult;
12.20 - Plecarea spre Biserica Sf. Mina de pe B-dul Vasile Milea, la botezul unui baietel; mama lui, colega cu mine la una din scoli, profa de franceza; la fel si nasa, profa de bio, colege de catedra; A fost frumos; O slujba de aproape o ora, foarte frumoasa; Am inteles ca e bine sa participi la astfel de evenimente, caci preotul citeste si pentru cei prezenti in biserica; Piticul a fost imbracat in frac dupa botez, cu papion. Era angelic. N-a mai plas, si-a intrat in rolul de barbat. Parintii erau fericiti, foarte mandri si se tineau de mana. Tatal, un medic cu un viitor stralucit.
Nasa a avut emotii. Ii tremurau mainile cand a schimbat pruncul. I-a tremurat vocea cand a spus Crezul. Dar, si-a implinit un vis.
Cred ca voi da anunt la ziar sa botez un baietel. Imi doresc demult, dar toti vor nasi cu bani, nu pe cineva care sa o faca din placere si cu mult drag.
14.00 -Drum spre Sala Dalles;
E targ de Carte - KILIPIRIM. Dureaza pana maine, 29 martie, la orele 18.00. Mergeti. Sunt reduceri substantiale. Exista carti la 5 lei, la 6 lei, la 10 lei...si sunt carti bune. Faceti un drum, vizitati, cititi si cumparati. N-am rezistat. Am cumparat o carte despre care citisem pe site-ul Garbo.ro, la recomandari. "Casatorie de amatori" de Anne Tyler, Editura Humanitas. Am venit si am ascuns-o. Daca vede mama iar carti -doar am permis la Biblioteca Metropolitana- ma cearta.
Am stat acolo si am citit printre randuri. Am rasfoit o carte, chiar doua de horoscop european, respectiv chinezesc. Mi-am ridicat putin moralul. Ha ha ha. Taurul si Sarpele, zodiile mele, sunt nemaipomenit de bune. Se pare ca m-am nascut sub o stea norocoasa.
Am mai citit un citat dragut, haios: "Casatoria este dorinta de a transforma o bufnita de noapte intr-un porumbel credincios, care sa revina in fiecare seara acasa". (Anonim)
16.30 - Home, sweet home; Demachiat; 3in 1; Convorbire cu sora mea si recomandarea targului; radio;
17.15- Postare blog;
Ce va fi dupa...nu stiu ce importanta mai are. Probabil lectura, somn si iar somn.

Niciun comentariu: