sâmbătă, martie 28

Must do ... in Bucharest...

Este leapsa primita de la prietena mea draga, Ana Maria.
Multe din cele enumerate in lista ei, le-am realizat.
-am mers de mana cu persoana draga pe Lipscani;
-am avut intalniri la TNB si la fantana de la Universitate;
-am citit in Cismigiu;
-am fost in Valea Regilor, dar n-am fumat narghilea;
In fine, acum sa spun ceva nou. Sa adaug:
-jucati badminton in Parcul Tineretului; dati-va cu rolele; faceti miscare;
-vizitati Muzeul de Istorie (am fost la Salonul de Carte organizat acolo, si se merita);
-luati un autobuz de la un capat la altul;
-urcati si coborati scarile dinspre Mausoleul din Parcul Carol;
-rasfoiti carti in libraria Diverta de pe Magheru;
-faceti poze cu statuile din Bucuresti;
-mergeti la Manastirea Radu Voda. E un adevarat paradis. Nici nu spuneti ca sunteti in mijlocul orasului;
-beti ceva racoritor la Curtea Berarilor (fostul Lucky 13) pe Smardan (parca);
-mergeti la ceainaria Cotroceni; (azi, am rasfoit o carte de la Editura TREI - "Cartea ceaiului" si scria pe coperta a 4-a ca, a face ceai e o arta, apa si focul intaresc aroma);
Impliniti-va visele! Mergeti acolo unde doriti! Deveniti ceea ce ganditi!

Niciun comentariu: