duminică, noiembrie 9

De ziua mea...onomastica

Ma "plangeam" ca nu am zi de sfant...Luind la studiat calendarul ortodox, am aflat ca azi, 9 noiembrie, cap de lista la Sfintii Mucenici este Sf.Claudiu. Na ca sa vezi...ce intamplare...ce zi mare...ce surpriza.
Citesc Goethe si constat ca viata intodeauna a fost la fel...si constat ca, fericirea vine din lucruri marunte. ( Cat filozofez, si cand imi amintesc ca am luat 3 la filozofie in clasa a XII-a :)). Dar exista o explicatie: ma durea gatul si nu puteam vorbi, iar profa a crezut ca fac glume pe seama dansei. Treaba ei! Fiecare crede ce vrea pana la urma... ha ha ha).
"Ca viata omului este numai un vis, asta au crezut multi, si gandul acesta a inceput sa-mi dea tarcoale si mie. Cand vad limitele in care sunt ingradite fortele active si cercetatoare ale omului; cand vad ca orice activitate are de scop sa procure satisfacere nevoilior, care, si ele, la randul lor, n-au alt scop decat sa prelungeasca biata noastra existenta."
"Oamenii cei mai fericiti sunt aceia care traiesc asemenea copiilor, isi duc papusile in brate, le imbrac si le dezbraca, dau tarcoale, cu mare respect, cutiei in care mama a incuiat zaharul. Fericite fiinte!" - Goethe "Suferintele tanarului Werther" (opera atat de iubita si de recitita de catre Napoleon - o fii stiind el ceva....Va spun la final daca merita citita si recitata).
O mie de motive pentru a zambi...

Niciun comentariu: