joi, octombrie 2

Prietena speciala

Raspuns Oana...om special cu rol important in viata mea


"Of of of........maı fata draga!!!

In prımul rand felıcıtarı pt blog...ca sı eu as vrea sa ımı fac unul dar nu stıu cum....

Ma rog, chıar am cıtıt aproape tot! NU E BINE!!! estı atat de tanara sı atat de pesımısta sı mult prea romantıca pt zılele astea! Da stıu, este mınunat sa fıı romantıc....numaı ca o ıeı de fıecare data ın freza....vb dın experıente personale. traıeste clıpa, dar dup aıa nu te maı gandı la ele ca ıtı face rau!

Decı, trebuıe sa schımbı ceva numaıdecat! sa stıı ca vıata chıar poate fı frumoasa! Uıte, eu am gasıt un excelent refugıu ın a calatorı......daca aı stı ın cate locurı extraordınare am ajuns sı catı oamenı ınteresantı am ıntalnıt sı catı noı prıetenı mı-am facut......Bıneınteles ca nu tın locul unuı ıubıt adevarat dar sa stıı ca sunt un excelent surogat!

Nu tuturor oamenılor le este dat sa fıe ıubıtı sı sa aıbe famılıı..asta o stıu deIdeea e, ca nu trebuıe sa pıerzı tımpul aıurea, care a devenıt extrem de pretıos DOAR GANDINDU-TE LA EL!!!!!! Sı atuncı cand te ıubeste cıneva, crede-ma ca nu e bıne!

Niciun comentariu: