joi, octombrie 2

Oameni model pentru mine

O noua zi...dureri de inima...nevralgie...zambete triste, dar zambete...
Drum spre servici...putin in intarziere. As vrea sa intalnesc un om bun. Urc in autobuz, ma uit pe geam, cautand ceva frumos in acest oras atat de aglomerat, de trist, dar caruia ii simt lipsa cand plec departe. La un moment dat, intorc privirea cautand ceasul afisat in autobuz. Cand ma uit mai atent, zaresc o colega tare draga. O doamna distinsa, devotata meseriei, un om deosebit, care m-a ajutat cu un sfat si o vorba buna de atatea ori. Vorbesc cu dansa, ma incurajeaza sa am grija de sanatatea mea, imi arata un loc liber si-mi spune:"Aseaza-te si aduna-ti gandurile!" Probabil se observa ca nu sunt eu...cea plina de viata de pana acum.
Doresc ca fiecare dintre noi sa caute oameni de la care sa invete sa fie oameni!

Niciun comentariu: