duminică, iulie 1

Activități cu gemenii

Încerc să recuperez timp. 
Citim povești. 
Cântăm. Ana este mare cântăreață și o ador. Mă face să râd oricât aș fi de tristă. 
Horia face întreceri cu mașinuțe.
Am luat de curând carioci Dot at Dot, care vin la pachet cu fișe de lucru. I-a ținut preocupați ore în șir. Bine, eu vreau să fie perfecți, să nu greșească, deh, mamă profesor. Dar știu cât este de important să le ofer încredere în ei, și să le accept ritmul de învățare. 
Mâine avem un atelier cu povești. 
Sper să ajungem în fiecare zi undeva. Să las totul deoparte și să mă ocup de ei.
Îmi place atât de mult când stau la mine în brațe, când îmi oferă pupici și îmbrățișări, zâmbete și povești. 
Îmi doresc să îi duc în natură! Peste tot! Munte, mare, țară (deși nu avem, dar căutăm!). 
Dar când banii gândiți pentru ei „dispar” din pușculiță... e greu să mai fac alții peste noapte. 
Sper să mă adun și să găsesc oportunități pentru copiii mei. Poate ateliere gratuite! Sau ceva promoții! Sau jocuri cadou despre care să scriu pe site! Nu știu, orice îmi poate aduce ajutor pentru educația copiilor mei. 

Niciun comentariu: