duminică, ianuarie 14

Fuse și duse (vacanța)

Mâine începe școala! Nu pot spune că mă bucur. Deși îmi place meseria, nu am chef de școală. Vreau să mai finalizez din lista cu „de făcut” care stă cuminte pe birou. Vreau să mă joc mai mult cu micuții (de abia acum simt că ei au nevoie de mine! acum știu de joacă, acum încep să învețe și să descopere).
Gemenii s-au obișnuit cu mine. Vor să doarmă numai cu mine! Vor să stea numai cu mine! 
Mă gândesc că va trece repede și perioada aceasta și va sosi vacanța intersemestrială de o săptămână. Apoi va veni primăvara și va  fi mai frumos. 
Nu mă bucur că trece timpul (prea repede din păcate!), dar mă bucur că am TIMP pentru ei și pentru mine. Iarna mă împinge la somn, la lenevit sub pătură cu o carte în mână. Dar primăvara și vara pot sta nopțile lejer să scriu! 
Oricum, anul aceste VREAU SĂ CĂLĂTORIM MULT! 
Anul acesta VREAU SĂ REUȘESC!

Niciun comentariu: