duminică, ianuarie 1

Primul Revelion in patru

La multi ani cu SANATATE, BUCURII si IMPLINIRI IN 2017!

Micutii au fost agitati intreaga zi. Nu si-au facut somnul. La orele 20, au adormit. Nicio pocnitoare, nici zgomotul alarmelor de la masini nu i-a trezit. Ana a cerut lapte la 0.03. A vazut artificii pe fereastra si a zambit. Cand a vazut ea ca e rost de petrecere - niciodata nu suntem amandoi parintii trezi la ore inaintate - a inceput sa rada si sa gangureasca. Asadar, am petrecut cu Ana pana la 3.30 cand, obosita fiind eu, a adormit si ea. 
Horia s-a trezit putin, ne-a privit si si-a vazut de somn. :) El seamana cu mine. Adora somnul! Ana doarme putin si e in forma maxima.
Ne-am propus pentru anul 2017:
- sa cunoastem si sa ne imprietenim cu olita;
- sa invatam lucruri noi;
- sa vorbim cat se poate de mult;
- sa mancam sanatos;
- sa le citesc mult (in fiecare zi);
- sa calatorim;
- sa mergem la bunici la curte;
- sa socializam;
- sa mergem la ateliere pentru 1 an;
A fost un Revelion minunat! Desi eu niciodata nu reuseam sa ma adun, sa ma aranjez stiind ca raman acasa, anul acesta a fost altfel. Desi obosita si stresata ca nu am reusit sa pun aspiratorul si sa sterg praful (asta e!), mi-am facut timp sa ma imbrac frumos, sa imi aranjez parul si sa imi dau cu putin rimel si strugurel pe buze. 
Am citit cateva pagini in noaptea dontre ani! Imi doresc sa citesc mult anul acesta (nu stiu cat voi reusi, dat fiind ca incep si munca din toamna). Sper ca asta seara sa si scriu o poveste. Sa incep anul facand ceea ce imi place!
O saptamana cu bucurii si minuni!

Niciun comentariu: