luni, august 8

Blogul si telefonul

Blogul il deschid foarte rar. Uneori am in cap subiecte deja scrise, dar nu gasesc timp sa scriu. Noroc cu telefonul pe care citesc tot felul de articole si ma destind. 
Ma credeti ca am o carte inceputa de cand eram gravida si nu am finalizat-o nici acum. Am avut zile in care citeam cand ii adormeam pe micuti. Apoi lectura a fost inlocuita cu somn. Mult spus somn! Ochi inchisi intr-o pozitie cat de cat comoda.
Ieri a venit soacra mea si mi-a dat liber la iesit. Am plecat in Sun Plaza.... dupa Pufies, lapte praf si rasfoit carti. Mi-am cumparat doua reviste. Imi era dooooor! Am rasfoit carti in rafturile de la Cora. Mi-am cumparat 4 perechi de cercei. Nu imi mai luasem de mult ceva pentru mine. Am stat pe ganduri mult daca sa fac investitia sau nu. Dar am decis ca merit. 
Micutii mei sunt tot mai veseli si stiu tot mai mult de joaca. Rad cand ii dau in leagan sau cand vad copii jucandu-se sau cand fac "Bau". Sunt adorabili. Ieri vorbeam cu o colega care este insarcinata in 6 luni si retraiam momentele. Sarcina este frumoasa, dar are si parti incomode. Insa, merita tot sacrificiul! 
Desi sunt mama, am realizat proiecte frumoase in aceste luni si am dorinte de a realiza multe proiecte utile si interesante. 
E greu cand nu te mai cauta nimeni... de parca ai fi ciumata. Asta e! M-am obisnuit. Desi am timpul limitat, trimit mesaje si imi caut prietenii. Cand am primit apel de la o colega, m-am bucurat de parca as fi castigat cel mai mare premiu. Viata te schimba! Rautatile si durerile te intaresc. Am norocul de a cunoaste mereu oameni frumosi! Am puterea de a lasa in urma oameni reci, goi si invidiosi.
O saptamana binecuvantata va doresc!

Niciun comentariu: